Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3157539
Na veel lezen op het forum toch ook maar een profiel aangemaakt, er is zoveel te lezen en leren hier!

Nacho (1jaar, 15 kilo) krijgt op dit moment kvv van Tammenga (paard lam en geit) en dit vul ik op dit moment aan met Hert van Naturis (300 gram per dag)

Gister heb ik mijn eerste groentenmix gemaakt met broccolli, tauge, pompoen, snijbonen en bietjes dit heb ik allemaal gekookt, gepureerd en per porties van 30 gram ingevroren.

Doe ik dit goed, misschien verbeterpunten?
#3159244
Hoi, en welkom hier op het forum!

Je hoeft de groenten niet te koken, hoor. Gewoon rauw pureren is nog net ietsje gezonder. Het makkelijkste gaat dat in een goede blender (met water erbij, of bijv. een vochtrijke groente als komkommer als basis), of mbv een sapcentrifuge of slowjuicer (groente juicen en dan daarna het vocht weer met de pulp vermengen), of je snijdt alles in kleine stukjes met een scheut water erbij en zet er dan de staafmixer op. Pompoen en bietjes vinden veel honden erg lekker, dus de mix zal er best in gaan bij je hondje. Vond ie het lekker?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door