Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3158925
Tegen een vergoeding? Of misschien heb je er zelf een die je zou willen uitlenen tegen vergoeding? Of misschien weet je een adres die ze te huur heeft?

Punt is deze: mijn meiden staan op het punt om loops te worden en ik ben nogal heftig door mijn rug gegaan. Ik zou daarom zo graag willen kijken of een treadmill wat voor ons is (voor als de meiden loops zijn en ik ze toch hun beweging wil geven). Fietsen is geen optie omdat ik te bang ben voor mijn rug. En een treadmill kopen en er dan achter te moeten komen dat het niet werkt of ik met geen 10 paarden mijn puppies erop krijg is ook zo zonde van het geld. Vandaar dat ik zo graag zou willen huren/lenen tegen vergoeding. Om het eens uit te proberen!

Wie oh wie heeft een goed idee?
#3158932
Ik weet dat ze o.a op t staffordforum door iemand worden gemaakt/verkocht. Maar ik vind t helemaal niks. Je komt niet buiten en moet toch voor hun behoefte. Een voor een erop... dus dat duurt wel even. Daarom heb ik een scootmobiel aangeschaft. Nou ja....gratis gekregen. Volgens mij kosten die niet veel op marktplaats, want ze raken ze aan de straatstenen niet kwijt, en je kunt rustig zitten en valt absoluut niet om als ze een keer trekken ;) En wat iemand ervan vind? Schijt aan. Ik doe alles voor mijn honden ;) ;) ;)
#3158941
Een scootmobiel.... Mmmm..... Interessante gedachten! Ik ga 'm ff laten zinken.

Heb ook al een adres gekregen die ze verhuurd!

He, echt zo blij dat jullie hier altijd zo meedenken :-*

Leo is ook al weer gaan fietsen weer met de kleintjes. En dat gaat hartstikke goed, ze vinden het ge-wel-dig. Maar ik ben zelf bang om te fietsen met ze.....
#3159062
kaszi schreef: Ik heb er hier 1 staan!!!! Die stilstaat. 
Volgens mij zelfs deze maat.

http://www.trim.nl/loopband/petrun-loopband-l-502004/

Hij is zo goed als nieuw, maar er scheelt iets aan, maar we weten niet wat.
Leo zou er evt even naar kunnen kijken?? (hij is nogal handig). Maar jij woont volgens mij ver van ons vandaag he...? (wij wonen in Zoetermeer).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door