Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3158825
Heb ff zin om te klagen.
Vrijdag een keel van schuurpapier, zaterdag snip verkouden en nu hondberoerd :-X
Het heerst hier ook nogal, was geen ontkomen aan, de vrouw die me naar de dierenarts reed lag ook ziek op bed gister...dus ik hoef niet te raden wie mijn gukle gever is :biggrin2:

Nu de tweede doorwaakte nacht, telkens een uurtje, mss twee uurtjes slapen en dan weer hoestend en snuffend wakker, yuk!
Gelukkig een rustige week voor de boeg, moest alleen naar de revalidatiearts...en laat ik dat maar afzeggen voor ik iedereeen daar ook nig besmet :P

Nog meer patienten met kennelhoest hier? ;)
Door Lizzy
#3158828
Yup. Hier ook kennelhoest. Van Leo kado gekregen. En daarnaast door mijn rug gegaan dus ik voel me twee keer ruk.
Door monster
#3158830
Vandaag voor het eerst doorgeslapen. Precies een week ziek geweest. Net nog goed genoeg om te werken en dan omvallen.
Door Mijati
#3158831
Het heerst dus duidelijk. Ik slaap gelukkig wel goed, maar verder ook stront verkouden.
Door Dreetje
#3158836
Hier ook de kop vol snot.
Het gaat wel weer iets beter, tja vakantie is weer voorbij hè.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3158839
Jup, hier ook kennelhoestensnotteritus. Het blijft lang hangen en daar heb ik zo'n hekel aan. Dan ben je te fit om zielug op de bank te hangen en te ziekzwakmisselijk om echt normaal mee te kunnen doen. Blegh.
Door Martine-Tom
#3158840
Het lijkt idd te heersen ja, heb me vanmorgen ook vermaakt met allerlei Oma's tip sites, en heb net al staan gorgelen met zout water :-X qua smaak geen aanrader maar het voelt wel fijn nadien, om de smaqk weg te werken een lepel honing er achteraan, vanaaf ga ik ook eens testen of het helpt om een gesnipperde ui op het nachtkastje te zetten.
Verder gaat er iig ibu in zodat ik me niet al te beroerd voel, slik multivitamine, hang boven een stoombad...

Gemiddeld duurt het 5 tot 7 dagen, dus daar hoor ik gewoon bij heb ik besloten :biggrin2:
Door Truida
#3158849
Oh, is dit nou kennelhoest  :o.

Ben nu aan dag 9 begonnen en verbaas mij over het feit dat ik nog niet verdronken ben in mijn eigen snot.
Om over de nachtelijke hoestaanvallen maar te zwijgen.

Het zal moeten slijten denk ik.
Door keetje
#3158856
Hier heeft de huispuber een kop vol snot, aan mij is dat gelukkig nog voorbij gegaan, maar lijkt een kwestie van tijd.

Ik heb al 8 nachten zowat niet geslapen, lig te piekeren over van alles en nog wat, en kom dan gewoon niet meer in slaap. Mijn tinitus speelt ook enorm op, de white noise van de laptop kan zelfs geen rust meer geven.
Ik zit er gewoon even doorheen en begin tegen de nachten op te zien en begin me overdags steeds wrakkiger te voelen.
Door Martine-Tom
#3158861
Angelique schreef: Jullie weten zeker dat dat rauwe voeren heel gezond is  :2funny: :2funny: :2funny:
:biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3158862
Angelique schreef: Jullie weten zeker dat dat rauwe voeren heel gezond is  :2funny: :2funny: :2funny:
Absoluut! ;D

Hier heeft het ook toegeslagen. Ik was eerst aan de beurt. Eerst een paar dagen blaffen en kuchen, èchte kennelhoest leek het wel. Daarna voor het eerst sinds jáááááren papieren zakdoekjes gekocht (en opgemaakt). Tegen het hoesten hielp woudhoning met een scheutje whiskey (of was het nu andersom) en de nin jom pei pa koa.

Inmiddels heeft lief het stokje overgenomen en volgens mij heeft ze mij opnieuw aangestoken. De griepprik heb ik in elk geval niet nodig dit jaar! Antistoffen genoeg!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door