Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door wim-iva
#3158736
Goedeavond,
Mijn naam is wim en heb een oudduitse herder van 7 jaar.
Ik ben pas verhuist van de randstad naar assen en zoek betaalbare adressen om verder te kunnen  gaan met barfplaats.
Tot nu toe ben ik alleen bij de dierenwinkel  geweest maar dat moet anders kunnen  naar mijn idee.
Het bevalt zeer goed aan deze kant van het land en hoop op deze manier wat meer informatie  in te winnen.
Ik had 2 herders op barf helaas heb ik er nu nog een hij is op 13 jarige  leeftijd  overleden.
#3158801
Afbeelding
Ronald schreef: Ennuh... zijn er ook foto's? Van een ODH?
Een ODH is een Oud Duitse Herder Ronald ;) Rakkers grootste vriendin is ook een ODH, 2 kennissen van mij hebben ze, 1 heeft er 2 en 1 heeft....... Stuk voor stuk hele lieve honden, echte lieve karakters........ 1 heeft moeite met reuen, maar dat gaat al stukken beter, is met een jaar of 2 bij die kennis gekomen, vorige eigenaar jon hem niet handelen. Hij kon niets, dus verwacht ik dar ze op puppulief verliefd zjin geworden, maar ver der niet met die hon gedaan hebben :-X :-[ :-\
#3158804
hier nog een ex randstedeling,nu half jaar heerlijk nooit meer terug :biggrin2: even wennen kwa adresjes maar goed de vraag/aanbod in de gate houden,weet niet wat je zoekt maar heb evt wat wilde eendkarkas liggen met kop,bij mij lusten ze het niet
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door