Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pippie
#315620
Barfje begint aardig te slopen, wat ze te pakken krijgt sloopt ze, zou ik haar al lams of kalfsribben kunnen geven ?
gr. Addy
Door Truus
#315744
Ja dat zou je gerust kunnen geven maar ik zou het wel eventueel vasthouden en erbij blijven. Geef eerst een ondergrondje van versvlees en daarna het ribbetje.Ik zelf laat ze daana een uurtje niet drinken voor het verteringsproces.
Lees ook eens het bottendocument ;)
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... readid=801
Laatst gewijzigd door Truus op za 07 mei 2005, 00:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#315814
Als je eerder al kippennekken hebt geprobeerd en alles goed ging ,kun je het best een keer geven.
Wel erbij blijven en zoals Truus zegt vasthouden.
Door pippie
#315961
Ze heeft kalfsribben gehad en het is een geboren barfer, knaagt er goed op ;) Ze doet het prima maar ik ben nog erg voorzichtig met alles hoor, geen scherpe stukjes en het laatste stuk pak ik weg ;)
Door Lizzy
#315964
Nou, het gaat goed zo te lezen! En je doet het hartstikke goed hoor! (naar de hond kijken, da's het belangrijkste).
Door pippie
#315991
Lizzy schreef: Nou, het gaat goed zo te lezen! En je doet het hartstikke goed hoor! (naar de hond kijken, da's het belangrijkste).
Ik hang er met mijn neus bovenop ;D ;D ;D ben zo gelukkig met haar, we waren al heel gelukkig met ons stelletje maar Barfje is echt de finishing touch aan het geheel

Afbeelding

Afbeelding
Door Lizzy
#315997
Ach!! Wat SCHATTIG allemaal! En wat leuk dat jullie het helemaal naar je zin hebben met barfje! Ze is zeker een schatje. Leuk he, als je haar zo bezig ziet!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door