Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3158120
We liepen hier in de buur voor een snelle plasronde, komen een franse bull tegen, snuffelen aan elkaar, en de fb begint wat te borstelen dus baasje trekt haar terug en zegt dat ze wel vaker niet lief is.
Nog wat gekletst en zo lopen we in tegengestelde richting weg. Mij komt een pupje tegemoedm de fb eigenaar wil nog wat zeggen en ziet zo dat pupje, en blijkbaar vond de fb dat pupje leuk, dus ze roept haar hond en stuurt hem (langs Tom) naar die pup.
Fb staat bij pup en ziet uit haar ooghoek Tom staan, en bedenkt zich geen seconde, draait om en klapt vol op Tom, gelijk hing ze vast en begon te schudden, ik dacht in de nek, maar blek later de wang te zijn.
Ik zag alleen bloed...

Pup eigenaar heeft puo thuis gezet en is met Tom en mij in de auto gestapt, onderweg de davgebeld en we mochten gelijk binnen.

Resultaat gaatjes in zn wang, nog wat krassen ernaast, en blauwe plekken. Ab kuur, wondzalf, en ik gooi er ook nog arnica in.
Pffff slecht voor je hart dit soort dingen, maar op flink geschrokken gaat het nu goed, hij ligt rustig te slapen en vanaaf mag ie mee naar Nynke en de wolfjes om weer even wat positieve ervaringen erin te stoppen.
Door Martine-Tom
#3158124
Yep, de da heeft de wond met een probe gespoeld en eer kwam heel veel troep uit (leek of de fb net had gegeten of met een tak gespeeld ofzo) infectiegevaar was gewoon te groot. Bij dit soort wonden sowieso, maar toen ik zag wat ze eruit spoelde...normaal neem ik het mee en wacht ik ff af...dat durf ik nu dus echt niet :-[
Door Martine-Tom
#3158132
tt-tjes schreef: Jeetje, sterkte voor Tom. De fb eigenaar krijgt wel de rekening neem ik aan?
de vrouw die ons naar decda reed heeft ter plekke de eigenaresse van de fb gebeld met de mededeling " dit zijn de kosten, ik schiet ze voor, kom er zo gelijk om" :biggrin2: heel fijn! Was daar zelf niet mee bezig moet ik bekennen.
De eigenaresse sputterde wel tegen, maar mijn chauffeuse maakte daar korte metten mee, dr batterij was ineens spontaan leeg ;D
Bij thuiskomst langs de eigenaresse gelopen die nog steeds not amused was maar wel braaf betaald heeft.
Door Martine-Tom
#3158134
Lizzy schreef: Geen gaatje maar een heus gat dus! Arme Tom! Wat een schade kan zo'n FB nog aanrichten zeg :o
ja daar stonden wij ook van te kijken, toen de da ging scheren bleek het toch iets groter dan het op het eerste oog leek.
Door tt-tjes
#3158136
Martine-Tom schreef: de vrouw die ons naar decda reed heeft ter plekke de eigenaresse van de fb gebeld met de mededeling " dit zijn de kosten, ik schiet ze voor, kom er zo gelijk om" :biggrin2: heel fijn! Was daar zelf niet mee bezig moet ik bekennen.
De eigenaresse sputterde wel tegen, maar mijn chauffeuse maakte daar korte metten mee, dr batterij was ineens spontaan leeg ;D
Bij thuiskomst langs de eigenaresse gelopen die nog steeds not amused was maar wel braaf betaald heeft.
Nou, dat zijn nog eens acties :biggrin2:, en jammer dat ze not amused was. Had ze haar fb maar in het gareel moeten houden.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3158138
beterschap voor Tom en de schrik van jou :-*

Wel fijn zo'n assertieve dame die even gelijk voor je gaat halen........ :biggrin2:
Door BusKay
#3158144
Gatsie... hoop dat het verder goed zal gaan... Hmm... not amused zal toch nog wel een fijne bos ruikers komen brengen voor de schrik?  >:(
Door fransbulletje
#3158154
Beterschap voor Tom!
Snap zo'n baasje niet als je weet dat je hond niet altijd vriendelijk is en je ziet zo'n reactie naar Tom dan hou je hem toch even heel ver weg om dit soort problemen te voorkomen.
Hoop dat ze hiervan geleerd heeft maar dat zal wel na een DA rekening, eigen schuld!
Door Lizzy
#3158155
Ik wou nou net zeggen, mag zij niet amused zijn, nee JIJ bent amused, dat je met je hond naar de DA kon en dat ie verdorie nog een AB kuur moest ook! Want dit is geen schrammetje, dit is een Gat (het hoofdletter G) >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door