Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door BlackScorpion
#3157648
Hallo,

Zoals ik in mijn eerste post geplaatst heb, geef ik op dit moment Dinabarf van Dinapet aan mijn kat.
Nog maar heel kleine beetjes per keer door haar natvoer gemengd, dat kan je in mijn ander topic volgen.
Maar ik wilde toch eens horen naar gebruikersreviews over dit KVV, het lijkt redelijk ongekend / nieuw?
In mijn topic kwam er niet veel reactie over Dinabarf, daarom dat ik het eens in een apart topic wil proberen.

Ik heb Dinabarf gekozen omdat ik hier het gemakkelijkste aan kan geraken en dit in rolletjes van 200 gram.
Ze hebben grotere rollen, maar omdat ik nog maar in de prenatale KVV fase zit, wil ik nog geen grotere rolletjes kopen.
Aan de Dinabarf geraak ik te voet van op mijn werk, voor andere merken moet ik de auto nemen.

Maar ik wilde dus eens horen wat jullie van Dinabarf vinden.
De meeste van hun rolletjes zijn voor zowel kat als hond, ze hebben 2 smaken die enkel voor honden zijn.

Onderstaande heb ik van hun site.
Bij onze productie van dinabarf respecteren wij de barfmethode, d.w.z. dat het bot en het orgaanvlees van dezelfde diersoort komt.

Door onze zeer hoge voedingswaarden dient u uw hond minder te voeren (20gr tot 25gr/ kilo). U zult versteld zijn van de prachtige kwaliteit van het product alsook de geur van het product, net alsof u bij de slager in de winkel staat.

Dinapet Barf bevat zeer fijn gemalen botten (15%) en vlees (70%) met wat groffer gemalen organen (15%) zodat het product (los) blijft en is mede daardoor zeer geschikt om aan pups te voederen. Dinapet Barf heeft een natuurlijke calcium bron en bevat geen toevoegingen. Een hond heeft namelijk 4 vleessoorten in de 4 weken nodig om alle benodigde vitamines en mineralen binnen te krijgen die hij/zij nodig heeft.
Alvast bedankt,
Evy

Barfplaats wordt gesponsord door