Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3158089
maar een ha kan er ook wat van hoor!
mn ma is vanaf vorige week maandag ziek geworden, zit tegen een longontsteking aan en kreeg een ab kuur..
na 3 dagen verrekte ze van de jeuk, bijwerking
maar ja dat kan niet he, ze word er knettergek van!
Dus gebeld, per direct stoppen(op mn vraag hoe dan verder met de 'longontsteking, kreeg ik nogmaals te horen dat ze met de ab moest stoppen, ja duuhhhh)
Dus gisteren gelijk gestopt en een allergie pilletje ingenomen, een halfje, want dr nieren zijn al kaduuk....
Belde ik vanmorgen, heeft ze verdorie heel de nacht op balkon gezeten omdat ze in brand stond van de uitslag!
In dr nachtponnetje!
Ze zit er helemaal onder en word echt knetter vd jeuk... halfje had ze vanmorgen al ingenomen ipv vanavond maar t word steeds erger...
dus ik weer gebeld... nu mag ze vanavond nog een halfje maar liever niet.... ja duuhhh!
dus ik ga zo maar mentholpdr halen en dr daarmee helemaal insmeren...
zo triest, zo alleen is ze en dan zo ellendig ... ik kan er niet heel de dag zijn, moet werken en heb mn oppaskindjes die ik nu echt niet mee kan nemen naar dr...
iem misschien nog een tip tegen de jeuk?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3158093
Ik had vlak voor de vakantie last van alkergische uitslag op ik weet niet wat. Benen en armen en op een gegeven moment ook zij vol jeukende bultjes. Ik heb bij de tuinen bodylotion van dr. Organics met tea tree en aloe vera gehaald. Dat werkte ook verkoelend, was wel lekker. Is wel meer een dikke gel.
Daarnaast ook na een paar dagen de atopic care bodylotion van sanex gebruikt, ook deze beviel. En dus gewoon meerdere keren per dag (en nacht want je wordt wakker van de jeuk) smeren.
Sterkte en beterschap voor je ma, want die jeuk is echt  :-X :-X :-X
#3158119
Sok vullen met havermout  en die goed nat maken en op de brandende jeukende plekken deppen, de havermelk werkt verzachtend verkoelend en helend. Het is een klein beetje kliederen maar helpt echt heel snel.
Door inni
#3158217
Als het kan een stijfselbad. gewone klontertjes stijfsel die je moet oplossen en daarin een bad nemen. Ik heb ooit door een reactie op een stof in leder zo goed als verbrande voeten gehad, en jeuken...... verrek zeg. in een stijfselbadje en ik was er voor een paar uur vanaf. Spoedig beterschap voor je moeder en veel kracht en uithouding alweer voor jou.
#3158224
Anneloog schreef: Sok vullen met havermout  en die goed nat maken en op de brandende jeukende plekken deppen, de havermelk werkt verzachtend verkoelend en helend. Het is een klein beetje kliederen maar helpt echt heel snel.
Dat werkt inderdaad heel erg goed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door