Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3157682
een middagje zh gehad....
eerst werd er nog een hartfilmpje gemaakt en daarna wachten op de cardioloog...
en dat was wachten!
Maar goed.. zn li(en ze zeiden steeds re) hartkamer is zo verdikt/vergroot dat t maar moeilijk pompen kan in tijden van inspanning stress ed.
Binnen 2 weken krijg Danny een hartritme monitor ter hoogte van zn li kamer onder zn huid .
Dat registreert alles en staat in verbinding met t zh.....
Zodra hij de monitor heeft mag ie onder begeleiding weer wat meer gaan doen..
Laatst gewijzigd door me and my boys op di 29 sep 2015, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3157686
"Fijn" dat nu in ieder geval duidelijk is wat er aan de hand is Ellen. Is het vergelijkbaar met een sporthart?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3157689
Me and my boys! schreef: nope dat is weer wat anders... en aan beide kanten
Oh.... dat wist ik niet. Ik dacht dat dat ook aan één kant kon, tenminste zo heb ik de uitleg begrepen. Eddie heeft namelijk een sporthart, vandaar.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3157699
Me and my boys! schreef: volgens mij lullen ze af en toe ook maar wat.. al die tijd hadden ze t over zn re kamer... blijkt t de li te zijn!
:-X :-X :-X

Net als de neurochirurg hier door had gegeven dat Eddie uitval in zijn rechterarm had.... Is dus links.

Maar goed..., al met al is het nog steeds heel vervelend voor Danny.
Door renate1985
#3157701
Gelukkig weet je nu wat er aan de hand.
Heel veel sterkte voor Danny ( en jullie ). Hopelijk komt het nu goed en kan hij straks weer op veld staan.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3157724
Pittig, wetende dat er "iets" aan de hand is, misschien stil hopende dat het met rust, tijdelijk pilletje te verhelpen is, en ja "gelukkig" hebben ze het kunnen vinden en word er binnenkort wat aan gedaan. Daarna weer opkrabbelen naar de conditie van hiervoor, en groeien in zijn carriere.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3157746
Jee, wat balen! Hebben ze verder nog een prognose gegeven of wat uitgelegd voor de toekomst?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3157782
uitleg voor de toekomst, weten ze niet... t is nu kijken wat t registreert als ie weer zoiets krijgt, wat zn hart dan doet
hij slikt al een tijdje betablokkers
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3157793
Slordig dat ze rechts en links verwisselen.  :-X Hopelijk dat ze wel weten waar ze de monitor moeten plaatsen maar daar zit jij wel bovenop  ;)
Maar enig idee hoe of wat? Hoe zoiets komt of weggaat of is daar de monitor voor nodig?
Pff wat een achtbaan  :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door