Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3157465
Die voorbeelden hebben jullie ook vast  :biggrin2:

Hier alvast een voorbeeld van een hond in overtreding ( Ze is wel niet meer in leven , maar de herinneringen blijven altijd bestaan )

Noa mocht na herplaatsing best wat vrijer worden . Ze was niet bepaald een Bulldog meer , Bullen zijn clowns en zitten vol streken
Dat heeft bij Noa de nodige tijd gekost . Maar uiteindelijk ging dat beter
We kwamen indertijd vaak de man tegen die hier op de foto is te zien , dat was de ""koekjesmeneer ""
Meneer had zelf ook twee kleine hondjes , en vond het geweldig dat Noa op een gegeven moment zo op begon te bloeien
Meneer had ook altijd eten in zijn kofferbak , en brood om de eenden te voeren
Zodra Noa meneer zag dan wist ze .... koekje  :biggrin2: Het waren wel foute koekjes
Maar weer vertrouwen krijgen en wat vrijer gedrag was ons doel ... dus dan maar een fout koekje

Na enige tijd . Noa was inmiddels vertrouwd en kwam aardig uit haar schulp .... En toen dacht de tang ..... Weet je wat  :D
Ik heb wel een koekje gehad ..... Maar ik spring even in jouw kofferbak koekjesmeneer  ::)
Want ik weet wel dat je daar nog veel meer te nassen hebt liggen  :biggrin2:

De koekjesmeneer had er de grootste lol om  :biggrin2:  En de tang wist het .... kan ik bij jouw wel maken toch ?  :biggrin2:

Afbeelding
#3157555
Hahahahahhaha

Geen foto van maar gisteren met Mexi, doet ze trouwens wel vaker  :P

De honden mogen op de bank maar alleen als er een kleedje op ligt. Vaak liggen er dan aan 2 kanten kleden en is 1 hoek vrij want daar zit ik en ik hoef niet op een kleed (hoek/loungebank). Gisteren ging ik koken kijk ik later in de kamer zitten er 2 honden keurig in hun mandje en 1 zit er precies op dat stukje bank waar geen kleed ligt  ;D. Dat bolle hoofd met die tong een stukje uit de mond (ben er inmiddels aan gewend en moet er toch wel vaak om lachen hoewel ik het nog steeds te erg vind dat ze zo gefokt is), die bolle ogen, oortjes helemaal naar achteren zo van ooooh mag ik niet hier dan hihi ik wist het niet  ;D
#3157655
Oooh heerlijk vind ik dat, als ze de "etiquetteregels" overtreden ;D

Geen foto, maar vanmiddag toen Tadej (die 's ochtends in de kennel zat) binnen kwam wilde ze mij begroeten. Ik zat op de bank, op het voorste stuk vh kussen. Ja, toen "moest" ze wel op de salontafel springen om me dansend en kroelend allemaal zoentjes te geven :biggrin2: 28 kg dolle herder op de salontafel, is helemaaaal niet de bedoeling, maar ik vind zoiets geweldig ;D
#3157656
Hier Tessa . Haar vriendje Milo was jarig , en kreeg dit als cadeau , natuurlijk moet je daar even samen naar kijken
en natuurlijk moet er altijd een foto worden gemaakt
En terwijl de butler de foto maakte dacht de dame ... slimmer worden van dat spel  ::)
Ik weet iets wat veel slimmer is , als ik vals speel dan kan ik toch gelijk dat jammie jammie pakken  :biggrin2:

Afbeelding
#3157657
Het was een mooie zomerdag . Joepie we gaan erop uit  :D
Na een heerlijke wandeling kon je toch nog even iets doen wat niet zo wordt gewaardeerd
En dan klagen ze onderweg in de auto ook nog , dat het zo stinkt  ::)
Eenmaal thuis wil je eigenlijk nog lang genieten , en lekker op je bed gaan liggen  ..... met je  eigen gevonden parfum  :D
Binden ze je met riem en al vast aan de trap  >:( >:( Omdat er eerst een oude handdoek gepakt moet worden
En daar wikkelen ze mij in , hmm vinden jullie mijn parfum dan niet lekker
En dan mot ik in die oude handdoek mee naar boven  >:( Om onder de douche te gaan  >:(

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door