Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#315751
Ik wil de katten hier een wat gevarieerder menu voor zetten, anders dan als maar de kip en kvv.

Nu ben ik een absolute leek op slagers gebied, ik ben nl vegetariër. Wat kan ik nu zeggen dat ik nodig heb? Als ik vraag, wat heeft u voor de kat, dan kijken ze alsof ze water zien branden! :o (tenminste de keer dat ik bij de biologische slager was...)

Wat kan ik bv geven ipv kippenvleugels en nekken?
Door Francisca
#315756
Ik geef Max soepvlees, lams en runderhart, kippenmaagjes, kippenlevertjes, hacheevlees, vis en soms tartaar. Of hij andere soorten vlees ( geit, schaap ) eet moet ik nog uitproberen.
Laddy en Cheetah eten alleen maar kip en vis naast hun brokken. Voor de rest trekken ze hun neus op. ::) ;D
Nog wel, ik hou gewoon vol!! :D
Laatst gewijzigd door Francisca op za 07 mei 2005, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
#315782
Je kunt bv bij de supermarkt eens kijken voor rundvlees in de aanbieding, maakt niet uit welk rundvlees als het maar niet gekruid of gemarineerd is. bij de islamitische slager kun je lams en geitenvlees halen maakt ook niet uit welk gedeelte , je kunt daar ook om afsnijsels vragen.Lamshart, runderhart
je kunt ook eens een kwartel proberen (hier lusten ze dat niet) kalkoen, koolvis, kabeljauw, sardientjes, sprot.
#321028
sylvia schreef: Je kunt bv bij de supermarkt eens kijken voor rundvlees in de aanbieding, maakt niet uit welk rundvlees als het maar niet gekruid of gemarineerd is. bij de islamitische slager kun je lams en geitenvlees halen maakt ook niet uit welk gedeelte , je kunt daar ook om afsnijsels vragen.Lamshart, runderhart
je kunt ook eens een kwartel proberen (hier lusten ze dat niet) kalkoen, koolvis, kabeljauw, sardientjes, sprot.
Wat je hier noemt is allemaal zonder bot. Kan ik bijv. ook iets van lamsribben geven?
#321074
Loeka schreef: Wat je hier noemt is allemaal zonder bot. Kan ik bijv. ook iets van lamsribben geven?
nee die krijgen katten niet weg, aan bot kun je geven kippennekken en vleugels of gemalen kipkarkas.
Daarom spaar ik eierschalen ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door