Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3157336
Wilde het eerst in het huizen kopen/verkopen-topic zetten, maar heb dus geen huis gekocht :biggrin2:

Ik heb wel een nieuwe huurwoning, waar ik aanstaande dinsdag al naar toe verhuis! Op het randje Overijssel/NOP, of all places :biggrin2: Het is de eerste week nog even kamperen, want de keuken moet er nog in, maar goed, de badkamer en toilet zijn dan klaar, dus kan ik er wonen. Poezels blijven nog even in Deventer, die haal ik later met de rest van de spullen op. Via een mede forumlid en een vriend van me heb ik al diverse spullen overgenomen, dus hopelijk kan ik daar dan in de toekomst een nieuwe toekomst opbouwen. Iemand nog goede tips voor Facebook-groepen om in de gaten te houden voor gasfornuis en dat soort spul? Zit nu nog bij rommelmarkt Deventer, maar moet nog even zoeken wat er daar in de buurt zit.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3157338
In Zoetermeer heb je op fb gratis ophalen /ik geef weg enz.

Heb je dat niet in omstreken Overijssel??

Heel veel succes in je nieuwe woning..
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3157346
*Marga* schreef: In Zoetermeer heb je op fb gratis ophalen /ik geef weg enz.

Heb je dat niet in omstreken Overijssel??

Heel veel succes in je nieuwe woning..
Ja hoor, maar het is soms lastig zoeken en om nu van alle groepen daar lid te worden om erachter te komen dat er niets gepost word ofzo. Vandaar de vraag voor tips O0
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3157347
Op fb weet ik weggeefhoek 0527 ( noordoostpolder) en diverse verkoophoeken in de regio noordoostpolder , zal ze even opzoeken voor je
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3157351
Vraag en aanbod 0527
Verkoop zonder gezeur 0527
Vraag en aanbod Emmeloord
Verkoophoek NOP/Urk
Verkoophoek Noordoostpolder
Vraag & aanbod Noordoostpolder
Weggeefhoek zonder gezeur 0527
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3157356
Sigbrid schreef: Vraag en aanbod 0527
Verkoop zonder gezeur 0527
Vraag en aanbod Emmeloord
Verkoophoek NOP/Urk
Verkoophoek Noordoostpolder
Vraag & aanbod Noordoostpolder
Weggeefhoek zonder gezeur 0527
Ik ga een heleboel lidmaatschapsverzoeken versturen denk ik ::) Dankjewel alvast.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3157406
kira schreef: Wat heb je nog nodig? Wil wel even in de opslag van mijn ouders kijken of daar nog wat staat?
Uit mijn hoofd nog een salontafel, TV-meubel en een kleine eettafel. Moet morgen de maten opmeten en even een grove indeling maken, wat ik waar wil zetten.
Gebruikersavatar
Door choopy
#3157430
weggeefhoek 0321 dronten en omgeving
vraag en aanbod 038. Regio Zwolle, Kampen en er omheen


Heb hier, Dronten, nog een ronde eikenhouten eetkamertafel staan.
Diameter 110 cm, met tussenstuk diameter van 150 cm
Tafel moet wel geschuurd worden. Wij zijn er mee begonnen maar toch besloten de andere tafel te houden en die onderhanden te gaan nemen
Gebruikersavatar
Door Riek
#3157451
EliScooby schreef: Wilde het eerst in het huizen kopen/verkopen-topic zetten, maar heb dus geen huis gekocht :biggrin2:

Ik heb wel een nieuwe huurwoning, waar ik aanstaande dinsdag al naar toe verhuis! Op het randje Overijssel/NOP, of all places :biggrin2: Het is de eerste week nog even kamperen, want de keuken moet er nog in, maar goed, de badkamer en toilet zijn dan klaar, dus kan ik er wonen. Poezels blijven nog even in Deventer, die haal ik later met de rest van de spullen op. Via een mede forumlid en een vriend van me heb ik al diverse spullen overgenomen, dus hopelijk kan ik daar dan in de toekomst een nieuwe toekomst opbouwen. Iemand nog goede tips voor Facebook-groepen om in de gaten te houden voor gasfornuis en dat soort spul? Zit nu nog bij rommelmarkt Deventer, maar moet nog even zoeken wat er daar in de buurt zit.
Uhhmm gefeliciteerd geloof ik.
Maar ik ben bang dat ik het één en ander gemist heb  :-[
Door El_Kato
#3157557
Gefeliciteerd! Heb niets over en woon toch te ver weg  ;)

Ben bang dat ik ook iets gemist heb.... maar hoop dat je gelukkig word in je nieuwe huis!
Door zurca
#3157561
Hier nog iemand met een "eelkemomentje" :-[ :biggrin2:
Maar fijn dat je een plekje hebt gevonden en er al vlot in kan!
Qua tips voor huisraad kan ik je niet helpen maar een kringloopwinkel of rommelmarkt zit altijd overal wel en soms loop je daar tegen erg leuke spullen aan.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3157582
Voor de mensen die het idd nog niet wisten, Angelique en ik zijn uit elkaar. Nu dus zien dat we allebei onze eigen weg weer vinden. Voor mij geldt dat ik met dit huisje in elk geval een woning heb waar ik nog lang kan wonen en dat ik stukje bij beetje op kan bouwen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door