Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Yokeh
#3157005
Hoi Allemaal,
Ik ben net nieuw op dit forum en ook helemaal nieuw in de wereld van Barf en Kvv. (heb er natuurlijk wel een en ander over gelezen maar toch...)

Sinds twee en een halve  week zijn wij (mijn man zoon  van bijna 12) en ik de gelukkige baasjes van Esra een oud duitse herderpup van nu 10,5 week oud.
We hebben een grote zak puppybrok meegekregen van de fokker maar ik wil dus overgaan naar kvv en later ook barf gaan geven.
Ik ben ook begonnen met het zelf drogen van snacks (tot nu toe  hart en kippenhart en renske) en  heb zin om nog veel meer te de drogen  ( heb een stockli)

Wij kiezen liefst voor biologisch vlees omdat we daar ook voor onszelf voor kiezen , als ex vegetariër en nu flexitariër is het wel effe wennen om vlees te voeren  .... vandaar eerst maar beginnen bij kvv en dan af en toe barf

Ik kan waarschijnlijk wel wat hulp info en tips gebruiken de komende de tijd
We geven haar nu als laatste maaltijd op de dag al kvv van het merk darf. En ze is er echt zot van

Grtjs Yokeh
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3157012
Hoi Yokeh, welkom om het forum!

Goede keuze om jullie pupsel over te zetten op rauwe voeding!  Heb je vragen, stel ze gerust.  :)
Door hamada
#3157077
:hi:
Fijn voor jullie pup dat hij op rauw gaat. Hier zijn de honden nog steeds enthousiast :biggrin2:
Door Yokeh
#3157292
Dank je wel voor het  warme welkom,
Fotootje volgt snel maar die staan op mijn telefoon (zit nu achter de pc)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door