Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Valentino
#314756
hallo ???,Shadow heeft nu en dan nog last van zijn rechter achter poot,hij loopt niet mank meer maar als hij moe is sleept hij een beetje over de grond en als ik daar voel is die knok dikker dan de andere ,maar het doet niet zeer als ik het aan raakt.
Nu wil ik dat traumeel kopen of dat andere maar dan hebben jullie het over een winkel de tuinen ken ik niet.Kan ik het ook ergens anders kopen en helpt dat voor zijn pootje of moet ik terug naar de da? :o
Door Peet
#315661
Traumeel of Arnica is bij de meeste Reformzaken wel te koop. Vaak kan een apotheek het ook voor je bestellen.

Het zal ws ook via internet te koop zijn , bijvoorbeeld bij www.dumuchi.nl www.puurnatuur.nl om maar een paar te noemen.

Maar als het lang aanhoudt, zou ik toch de DA even een foto laten maken ;)
Door Valentino
#317553
hallo Isabel,ik zag je berichtje ,nou het gaat al heel wat beter met Shadow alleen de knok bij het hielbeen is nog wat dik ,als ik het goed vertel,hij is weer flink aan het rennen en ik moet hem steeds afremmen maar ja ? :o :o het gebeurde met het afspringen van het bed,hij heeft toen van de DA twee prikken gehad en pilletjes ,ik hou het in de gaten en hoop dat die dikte ook weg gaat ,anders toch terug naar de DA. ???
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door