Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3156317
Het jongste poepie heeft vanaf vandaag ook een leeftijd met twee cijfers bereikt  :biggrin2:
Amber is vandaag 10 jaar geworden  :-* :-* En we hopen dat het eigenwijze monster nog even doorgaat  :biggrin2:  :-*

Als koppige Bulldog maak je natuurlijk zelf uit hoe je je feest viert  ::) Strand is feest  :D
En ik ga echt niet voor jullie plezier poseren met een feestmuts op , dat ding vermoorden ja ... dat wel
Dus butler luister . Pak de rugzak en neem Iwan de verschrikkelijke mee . En mijn piepbeest en Loekie
Het strand is me de laatste tijd te schoon en dan valt er niets te jutten
Jullie mogen zelf ook mee en mijn vriendin Tessa ook

Zo ik ben er . Pak eerst Iwan de verschrikkelijke maar uit de rugzak butler  ::) Die met die gestreepte broek aan
Smijt Iwan een eind weg , dan laat ik mijn lompe gedrag er even op los en dan duik ik er bovenop  :D

Zo en nou wil ik dat piepbeest hebben , ga jij hem verstoppen dan snor ik hem weer op . En ik ga hem ook even uitlaten

En we hebben Loekie ook nog mee  ::)  :D Zo , Loekie kom maar met mij mee
En zie ik daar ook nog een verdwaalde bal

Zoow dat was leuk hoor , helemaal een feest in mijn stijl , maar hoe zit het nu ? Ik zit in de tuin hoor  ::)
Hebbie nog wat te nassen voor me 

http://www.mijnalbum.nl/Album=T4E4H4O8
Door fransbulletje
#3156338
Lieve Amber van harte gefeliciteerd met je verjaardag en uiteraard ook de butlers gefeliciteerd!
Wat een heerlijk verjaardagsuitje naar het strand met al je vriendjes, super!
Tien jaar , wat een leeftijd maar je ziet er top uit, wat een prachtbull ben je  :-* :bigarmhug:
Wens je nog heel veel jaren samen met je butlers zodat ook wij nog lang kunnen genieten van je "big smile" en leuke verhalen met foto's.
Fijne verjaardag!
:birthday: :birthday: :birthday: :birthday: :birthday: :birthday: :birthday:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door