Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3155971
4,5 week geleden mocht ik bij de bevalling zijn van de dochter van onze favoriete labradorteef (tevens moeder van Sjors) en onze favoriete reu ....
Het was weer een prachtige ervaring, en super om onze nieuwe aanwinst geboren te zien worden  :biggrin2:

Over 1 week ben ik werkeloos, en kan ik dus al mijn aandacht richten op de Kay en Daan, puber Sjors (die onwijs makkelijk is en zich overal aanpast) en dus ook op onze nieuwe puppert !
Het zal een zwart teefje worden, dus na 3 gele reuen is het voor ons best even out of the box  ;D

Vandaag kregen ze voor het eerst een eendennekje, en ook had ik een ganzenvleugel meegenomen ... Nou daar wisten ze ook wel raad mee !
Kijk en geniet mee

Meisje paars :

Afbeelding

Afbeelding

Meisje roze :

Afbeelding

Afbeelding

Meisje zilver :

Afbeelding

Afbeelding

Meisje turquoise :

Afbeelding

Afbeelding

Zo gaaf om die puppies van 4,5 week om te zien gaan met vlees ! En dat ze bij de ganzenvleugel toch allemaal richting vlees wat er nog aan zat gingen

Afbeelding

En dan nog even een toetje in de vorm van KVV :


Afbeelding

We hebben er ontzettend veel zin in om een teefje in ons gezin op te nemen, en dat maakt het werkeloos zijn toch iets minder erg  ;)
#3156054
Thnx allemaal !

Ja we durven wel, maar het scheelt dat Kay en Daan (helaas) geholpen zijn, en voor Sjors icm onze nieuwe aanwinst en loopsheid hebben we allang een oplossing  :biggrin2:

En verder gaan we het meemaken, Sjors lijkt op alles behalve een puber, en of je er nu 3 of 4 hebt ....  8)
#3156058
Monique77 schreef: Thnx allemaal !

Ja we durven wel, maar het scheelt dat Kay en Daan (helaas) geholpen zijn, en voor Sjors icm onze nieuwe aanwinst en loopsheid hebben we allang een oplossing  :biggrin2:

En verder gaan we het meemaken, Sjors lijkt op alles behalve een puber, en of je er nu 3 of 4 hebt ....  8)
er bestaan ook late pubers hoor
ja inderdaad of er nu 3 of 4 zijn
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door