Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3155548
Uiteraard als beer veel van hetzelfde..
rondhuppelen op het strand:


Dummies uit de zee halen!!!  :D
Afbeelding



en dan natuurlijk verwend worden
Afbeelding
nee hiermee niet

Afbeelding
lust ook wel een hapje

Afbeelding
tuurlijk!! (meer dan eentje natuurlijk  :biggrin2:)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3155756
Ja het is echt heerlijk genieten met ze hier en speciaal met zo'n oude beer die zo helemaal happy is  :smitten:
Nitus schreef: :o :o Dat zou je hem niet geven!! Ziet er supergoed uit voor zijn leeftijd; :-* voor op z'n lieve hoofd!
Dankje, en van kaio krijg je uiteraard een kus(je) terug  :biggrin2:
KarenH schreef: Heerlijk, wat een plezier.

11,5 is toch best oud voor een Newfie?
Ssssstttt niet aan hem vertellen! ;)

Vandaag mag weer een andere beer mee naar het strand voor quality ( ik heb de baasjes leker helemaal voor mezelf) time. ( alleen krijgen die niet de royal treatment, dus geen friet  :biggrin2: )
Kaio een rustig aan dagje en morgen mogen ze weer met ze allen mee  :D
Door smulpaap
#3156007
Kaio schreef: Ja het is echt heerlijk genieten met ze hier en speciaal met zo'n oude beer die zo helemaal happy is  :smitten:
Dankje, en van kaio krijg je uiteraard een kus(je) terug  :biggrin2:Ssssstttt niet aan hem vertellen! ;)

Vandaag mag weer een andere beer mee naar het strand voor quality ( ik heb de baasjes leker helemaal voor mezelf) time. ( alleen krijgen die niet de royal treatment, dus geen friet  :biggrin2: )
Kaio een rustig aan dagje en morgen mogen ze weer met ze allen mee  :D


Ik had het je geloof ik nog niet verteld  :) Hier in de buurt loopt een zwarte beer , die is ruim 12 . Soms loopt opa nog een best eind voor zijn doen . En soms een klein stukje
Dan gaat de baas even op het bankje zitten bij het grote veld , en opa zit ernaast  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door