Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3154408
Voor Liza zoek ik een goed tuig waaruit ze in alle redelijkheid niet ontsnapt. Ik heb een xxs-hondentuigje, dat zowel voor de borst langs als over de rug loopt, maar dat is met name achter de voorpoten te ruim. Als ze niet verder wil lopen springt ze achteruit en gebeurt het dat ze haar poot eruit trekt. Dan is ze nog niet los, maar ik doe dan wel haar tuig weer goed voor ik verder loop.

Zijn er nog aanraders wat kattentuigen betreft? Veel nylontuigen hebben alleen een band over de rug en niet voor de borst langs.
Door Anne in Zweden
#3154448
Martine-Tom schreef: die zijn ideaal! Zelfs Dook kwam daar niet uit.

Oooow, goed te weten! Welke maat had Dook? Dook is ook een groterd, ik denk dat Sokjes dezelfde maat nodig heeft. Vaya kan wel met een iets kleiner modelletje uit. :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3154455
Anne in Duitsland schreef:
Oooow, goed te weten! Welke maat had Dook? Dook is ook een groterd, ik denk dat Sokjes dezelfde maat nodig heeft. Vaya kan wel met een iets kleiner modelletje uit. :biggrin2:
Dook had xl :biggrin2:
Door Borke
#3154457
Er bestaan van zacht suede kattentuigjes, kosten niet veel.
Tenminste 15 jaar geleden was dat zo... de dierenwinkel verkocht ze met zo'n stom belletje er aan  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door