Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3154155
Sodeju!!! Rij ik een jaar met een grote taxibus schadevrij,nu sinds een paar weken een luxe wagen als taxi en wat denk je??
Ik rij vanmorgen bij ons het hek uit en draai gewoon te kort...... Krrrrrrrrrssssssschhhh  :-[ :-[ :-[
Een dikke kras rechts achter!!!
Ooo daar baal ik zo van hè!!  :-\
Door Anne in Zweden
#3154168
Gewoon helemaal NIET leuk! Maar je zult het altijd zien... hetzelfde geldt voor dure zonnebrillen: binnen een week ga je erop zitten. Heb je een ouwe goedkope, gaat ie drie generaties mee. ::) :biggrin2:
Door DJ_Doerak_Tucker
#3154170
Oh dat is inderdaad ontzettend balen!!!! Zo zei ik vorige week dat het zo mooi was dat we probleemloos de 300.000km aangetikt hebben met onze diesel, ik zei nog: 'Zul je zien dat we hem nu heel lullig in de prak rijden o.i.d.'. Had ik gisteravond een aanrijding met een ree (dood,  :'(), dus schade... Maar gelukkig te herstellen. Echt, die dingen zijn gewoon te voorspellen soms!
Door Anne in Zweden
#3154195
DJ en Doerak schreef: Oh dat is inderdaad ontzettend balen!!!! Zo zei ik vorige week dat het zo mooi was dat we probleemloos de 300.000km aangetikt hebben met onze diesel, ik zei nog: 'Zul je zien dat we hem nu heel lullig in de prak rijden o.i.d.'. Had ik gisteravond een aanrijding met een ree (dood,  :'(), dus schade... Maar gelukkig te herstellen. Echt, die dingen zijn gewoon te voorspellen soms!
O jee, da's ook sneu, voor alle partijen. :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door