Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3154114
Vanmiddag zag ik ineens vocht en bloed in de kamer op de vloer,kijken ,bleek het van Sophie (11)jaar te zijn
Dacht eerst zelf aan een abces
Haar bekeken en bij de achterpoten op de buik een hele grote bult,waar wat vocht uit kwam
DA gebeld wat te doen ,moest komen ,onderzocht en ja het was een cyste met vocht gevuld,of een tumor ,wat het meest voor voorkomt in die streek.
De bult zit op een moeilijke plaats om te opereren en is te groot,ze heeft een AB injectie gehad en moet maandag weer voor controle terug komen ,is de bult dan kleiner ,dan een afspraak maken voor een operatie en dan hopen ze te kunnen zien gelijk wat het is ,zoniet dan een stukje eruit nemen en opsturen.
Pff hoop dat het niks voorstelt verder ,heb begin juli ,kater Vidar ook een Noor van 12 jaar  in moeten laten slapen ,die had lymfklierkanker ,in zijn bekje ,kon niet meer geholpen worden. :'(
Laatst gewijzigd door boskat op ma 28 sep 2015, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
#3154167
Neally schreef: Komt Sophie buiten? Kan t een abces zijn van een schermutseling met n andere kat?
Was het snelgroeiend?
Ik duim.
Bah. Niks aan.
Zat ik ook meteen aan te denken. Toen Sokjes nog op straat kwam, is ie ook een keer thuisgekomen met een flinke bult op zijn schouder, die ook vanzelf open sprong en waar ook pus en bloed uit kwam. Had ie waarschijnlijk zitten armpjedrukken met de buurkater...

Ik duim dat het geen tumor is!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door