Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3153142
Vandaag met Sjors naar het "echte" strand gegaan, en meneer wist niet wat hem overkwam ..... Zoveel water, zoveel ruimte en gewoon niemand te vinden op het strand  :D

Verhuizen naar deze plek is echt het beste wat we ooit gedaan hebben, maar ons kleine puppie wuppie is nu toch echt wel verdwenen

Loop eens door, ik ruik iets wat ik nog niet ken ....

Afbeelding

Whoeiii dit is nice !!!

Afbeelding

Afbeelding

Nog een keer ??

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Onze strandjutter  ;D

Afbeelding

Afbeelding

Tussen al het zwemmen en spelen door ook even oefenen voor de show as zaterdag "staaaaaaaaaaa"

Afbeelding

Dag strand, tot de volgende keer


Afbeelding

Sjors is inmiddels 7 maanden en een paar dagen, en is inmiddels een heerlijke reu die ontzettend makkelijk is en alles voor je wil doen.
Luistert goed, kan met alle honden omgaan, is gek op zijn 2 grote broers en is zó lief !!
We zijn echt verliefd op dit "kleine" mannetje  :smitten:
Laatst gewijzigd door Monique77 op ma 14 sep 2015, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
#3153509
:smitten: wat word hij groot, en wat een mooie reu is hij toch, dat belooft wat op de show.
Op welke show mag hij schitteren?
Trouwens mooie foto's van je kleine man, maar ik mis zijn broers er toch wel een beetje bij, 3 blondies op het strand is helemaal een gaaf gezicht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door