Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3153259
Foto s van Zimba in Noordwijkerhout...
Ben vrijdagavond met hem er heen gegaan.. in de auto vond ie het niks, kon hem ook moeilijk eruit krijgen.. zn achterkantje was slap toen ie eenmaal eruit was ging ie liggen en moest effe bijkomen..
daarna liep ie weer en had t naar zn zin..
zaterdagochtend.... nog 1 xtje naar t strand, ik wist dat t de laatste x kon zijn...ik wilde zo graag..zimba niet.
Alsof ie wist dat we er heen reden... hijgen, trillen klappertanden... toen we er waren was het helemaal drama
omgekeerd en terug.. daar heel even naar t meer gegaan... hij knapte weer op..
verder was ie erg rustig, heel veel slapen...kleine hele kleine stukjes(2/3x)uit.. daar wel met een balletje wat ik dan tegen zn bekkie 'schopt' en wat ie dan oppakt...kwispelen!!!
Dat vond ie geweldig!!
Dat iedere x gedaan, verder heel veel kroelsessies..veel lekker eten en vooral in alle rust lekker slapen...
En toen was t vanavond tijd om naar huis te gaan... wat een drama..
hij wilde niet..weer trillen ed... 2 x gespuugd en ik was op een gegeven moment echt bang dat ie thuis niet zou halen...
Uit de auto kon ie niet meer... zijn er met zn 2 en(danny en ik) achterin gekropen en zo hem naar buiten begeleid....
Gelukkig knapt zimba snel weer op...
Dit was de laatste autotrip en dus voor de laatste keer Nwh......
Ik vind het zo erg, zo moeilijk... ik besef dat ik hem binnenkort toch moet laten gaan... mn hart breekt...
mn ventje... in zn hoofdje wil hij nog zo graag...
Hij is nu lekker thuis..ik blijf zo veel mogelijk bij hem en hou hem scherp in de gaten.... gaat het niet meer dan is het over... dan zal ik voor hem kiezen :'(

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3153271
ik vind het zo moeilijk... mn ventje wil zo zo zo graag.... als ik nu naar hem kijkt, hij ligt naast mn bed dan kwispelt ie....
als ik vraag wil je een snoepje dan veren zn oortjes omhoog... als ik zeg ga me mee dan wilt ie ook...
kan alleen maar janken....
Door keetje
#3153272
Mooie foto's.
Al die dierbare laatste keren,.... :'(
Ik herken het zo,....
Maak nog mooie herinneringen samen en heel veel sterkte met de moeilijke beslissing die er onherroepelijk aan zit te komen. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door