Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door BrittZM
#3153027
Hallo!

Sinds kort zijn mijn hond en ik begonnen met IPO trainingen te volgen. Voor het trainen gebruik ik altijd gedroogde snacks, maar voor het speuren werkt dit niet optimaal. Doordat ze lang aan het kauwen is vergeet ze eigenlijk waarmee ze bezig is.

Nu zoek ik een goede houdbare worst die niet verkruimelt zodat ze het snel en gemakkelijk kan eten.
Ik heb natuurlijk de worsten van RODI al geprobeerd maar ik wil het liefst zonder graan en/of rijst!

Haptoe en Carnis heb ik ook geprobeerd maar dit was ook geen succes..

Hopelijk weten jullie een paar goede worsten die we kunnen proberen  ;D
Gebruikersavatar
Door pluk
#3153028
Ik gebruik de worsten van Rodi, Prins, Carnis, eigenlijk allen die te krijgen zijn. Maar.. ik snij ze in blokjes en droog ze dan even. De buitenkant is dan droog waardoor het niet plakt maar het blijft zacht zodat het snel gegeten wordt. Na het drogen bewaar ik het in de vriezer en ontdooi ik wat ik nodig heb.
Door san :)
#3153031
Rodi heeft nog een andere lijn waar volgens mij geen granen in zitten en betere grondstoffen.
Prins heb ik geprobeerd maar daar ging die van mij van aan de race. Ik heb nu orange 4 pets. Die mag ook tijdens vakantie worden gegeven, is dus een complete maaltijd. Bevalt goed.
Gebruikersavatar
Door Thea
#3153258
Als ik mijn hond super wil belonen dansnij ik frikandel en plakjes en dat in 4 stukjes,
Hij vreet dan nog net niet mijn vingers op.  Mss ff drogen zodat het niet plakt. ;)
Door BrittZM
#3153349
Frikandel? Dat is toch best vet en met veel toevoegingen die niet echt gezond zijn voor je hond?
Ik gebruik best veel worst dus wil er wel goed over nadenken.
Als ik het dan droog (bv de rodiworst) dat de buitenkant hard is en de binnenkant zacht, kan het dan in de koelkast bewaard worden?
En hoelang drogen jullie het dan, ik heb zelf thuis een rommelsbacher.
Door Hanny
#3153374
Op vakantie had ik een paar Jarco worsten mee, die stinken toch ook wel echt goor. Ik houd gewoon niet van die lucht.
Ik zou half gedroogde worst echt maar kort in de koelkast bewaren, voor mij veel te eng.
Wat je wel kunt doen is plakken worst een beetje drogen en ze dan in de vriezer bewaren. Of ze na invriezen nog een droge buitenkant hebben, is de vraag, maar dat moet je uit proberen.
Ik walg van stinkworst aan mijn vingers, dus hier brokjes om te belonen, maar dat is wat jij niet wilt, dus dan maar worsten.
Door fransbulletje
#3153381
Ik heb hier CarniVoer2go worsten voor als we onderweg zijn.
Oliver eet nog 3x daags en krijgt dan de CarniVoer2go als "lunch".
Vind het handig, niet stinken en de bullen zijn er dol op.
Wat over is kan 3 dagen in de koelkast bewaard worden en geef ik als snack tussendoortje.
Gebruikersavatar
Door Dees-pekinees
#3160875
[quote="Thea"]
Als ik mijn hond super wil belonen dansnij ik frikandel en plakjes en dat in 4 stukjes,
Hij vreet dan nog net niet mijn vingers op.  Mss ff drogen zodat het niet plakt. ;)
[/quote]

Wat een goed idee zeg! nacho is ook gek op Frikandel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door