Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3152959
Vandaag op pad met de soos . Op langere tochten gaat de taxi mee , de baas liep al een stuk vooruit en duwde de taxi . En ik stond even op de dames te wachten .
De baas gaf een brul naar mij , pak die koets . Ik heb er mijn spullen opgelegd
De baas zag een klein hondje in een diepe vijver met erg hoge kanten , de arme kleine drommel kon zelf met geen mogelijkheid op de kant komen
In de verte zag hij wel iemand met een hondenriem, die aan het fotograferen was . Hij gaf diverse brullen . Geen contact
Er was verder niemand . Het arme diertje ging al diverse keren onder water . Dus uiteindelijk is de baas zelf het water maar ingegaan .
Om het arme ding te pakken te krijgen en op de kant te zetten . Ik was ondertussen naar de andere kant gelopen , om die vrouw te waarschuwen
Ze had nog steeds niets in de gaten  ::) De baas kwam ondertussen het water uit met het hondje .
Nu , ze bedankte ons vriendelijk . Maar zelf had ze niets gezien . Waarop ik haar zei , mevrouw is het niet verstandiger om uw hondje voortaan even aan de lijn te houden ?
Als u even wilt fotograferen . Want als wij daar op dat moment niet hadden gelopen ..... en de baas moest ook nog een 400 meter rennen om bij de vijver te komen

Ja ja ja ... u hebt eigenlijk wel gelijk . Hoe lang dat hondje daar heeft rond gezwommen ? Dikke stress natuurlijk omdat hij niet op de kant kon komen
Door fransbulletje
#3152962
Arm beestje.....zonder jullie was hij verdronken.
Fijn zulke baasjes , ben bang dat ze er niet eens van leert maar het volgende keer gewoon weer doet  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door