Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3152197
Hallo,

18 sept start mijn opleiding tot hondenschool instructeur.. Als voorbereiding op mijn lessen wordt er gevraagd om onderstaande boeken te lezen. Is er iemand die deze boeken in zijn/haar boekenkast heeft staan en deze 2de hands aan mij wil verkopen of waar ik ze eventueel mag van lenen dan zie ik graag jouw berichtje tegemoet!!
*omg hardenberg/bergentheim/ommen

Groetjes,
Inna

Lijst met boeken:

Met spoed: *Een hondenleven lang fysiek en mentaal in balans - Sam Turner en Martine Burgers

Afbeelding

*Honden sneller laten Leren - Pamela Reid

Afbeelding

*Dit is de hond/ Dog Sense - John Bradshaw

Afbeelding

* Stress bij Honden - Martina Nagel & Clarissa van Reinhardt

Afbeelding



Sent from my iPhone using Tapatalk
#3152210
Lil schreef: Wat voor een opleiding ga je doen? Ik heb geen extra boeken toen aangeschaft/gelezen. Er zijn wel handigere boeken dan op de lijst stonden. Black Box was wel een goede,  maar die had je ook echt nodig om een van de lessen te snappen.
De opleiding tot hondenschool-instructeur bij Annorlunda. Ik heb mijzelf last-minute aangemeld, officieel is de opleiding al bezig . 18sept is de 2de lesdag en ik mag nog instromen voor dit jaar.


Sent from my iPhone using Tapatalk
#3152277
DJ en Doerak schreef: Ooooohw wat super gaaaaaaf!!!!!! Wilde ik ook gaan doen maar vanwege drukte rondom mijn huidige opleiding nog niet aan begonnen. Ik wil ook later instromen (andere module en dan de eerste module volgend jaar.)
Dat laatste was voor mij eventueel ook een alternatief :). Maar gelukkig mocht ik voor nu nog instromen Afbeelding?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door