Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3152283
Eindelijk een mooie Chesterfield weten te scoren. Die is vanmorgen gebracht en die hebben we zojuist naar binnen gedrukt en geperst en nu wordt die uitgebreid getest door het Kattemonster. #ikisblijei
Door BusKay
#3152327
hannabelgje schreef: Ik ben juist dol op belgische frieten. Ligt wel een beetje aan waar je ze haalt uiteraard. Vandaag beestjes verschonen en wassen. Ook ga ik nog even in de tuin van het zonnetje genieten met een goed boek. Nu kan het nog.
Waag straks nog één poging bij 't frietkot... hoop dan op minder kleine harde stukjes...
Yes pak die zon want maandag wellicht boeken sorteren??

Wauw Angelique.... geef mijn honden ook zo'n bankie....

Het lijkt wel of ik een wegpiraat aan het worden ben:

Geachte bestuurder,
U ontvangt deze e-mail omdat uit onze administratie is gebleken dat u een openstaande bedrag heeft staan wegens het overtreden van een verkeersvoorschrift. Uit de roodlichtcamera controle is gebleken dat u door rood bent gereden. Hiervoor hanteren wij een minnelijke schikking van €238,78 (inclusief administratiekosten). Wij hebben u meerdere malen per brief verzocht om de betaling te voldoen. Dit bedrag is tot op heden nog niet voldaan.
________________________________________
Informatie over de overtreding en de opgelegde administratieve sanctie
Omschrijving overtreding: Rijden door roodlicht.
Datum:                          8 september 2015
Openstaande bedrag:      €230,25
Administratiekosten:        €8,53
Te betalen:                    €238,78
Wij verzoeken u om het verschuldigde bedrag binnen 3 dagen over te maken naar tegenrekening NL76INGB0669015024 te naam van C.I.J.B. Te Leeuwaarden.
Vermeld de betalingskenmerk bij uw omschrijving: 83922320
Mochten wij uw betaling niet op tijd ontvangen zijn wij genoodzaakt het verschuldigde bedrag te verhogen.
Wij hopen echter dat u voor een tijdige betaling zorgt en dat we hiermee de incasso maatregel achterwegen kunnen laten.

Hoogachtend,

Centraal Justitieel Incassobureau

Lekker laten mailen die boys (one way prullenbak)
Laatst gewijzigd door BusKay op do 10 sep 2015, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
#3152460
Angelique schreef: Eindelijk een mooie Chesterfield weten te scoren. Die is vanmorgen gebracht en die hebben we zojuist naar binnen gedrukt en geperst en nu wordt die uitgebreid getest door het Kattemonster. #ikisblijei
Gaaf! Ik wil ook een Chesterfield!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door