Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Riek
#3152054
In september is de bronst begonnen op de veluwe.
Vanavond heb ik een leuk filmpje kunnen maken op het park de Hoge Veluwe.



Het lukt me niet om het met zo'n mooi plaatje te laten zien.
Hopelijk werkt de link wel.
Laatst gewijzigd door Riek op do 10 sep 2015, 07:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Riek
#3152067
Lizzy schreef: Oh, zeker mooi :smitten:

Jeetje, dat moet toch wel heel bijzonder zijn geweest Riek, om hier live getuigen van te zijn geweest! Wow, ik ben jaloers :-*
Dat kun je gerust zijn.  :biggrin2:
Het blijft iedere keer weer bijzonder om dit te mogen zien.
Vanavond was het wel een heel bijzonder spektakel.
3 herten die streden om de hindes.
Echt heel mooi.
Door Lizzy
#3152071
Riek schreef: Dat kun je gerust zijn.  :biggrin2:
Het blijft iedere keer weer bijzonder om dit te mogen zien.
Vanavond was het wel een heel bijzonder spektakel.
3 herten die streden om de hindes.
Echt heel mooi.
Ja, wrijf het nog even in :biggrin2:

Maar ja, dit is wel heel erg bijzonder. Wat gaaf dat je er een filmpje van hebt gemaakt. Zo kunnen we toch nog meegenieten!
Gebruikersavatar
Door Riek
#3152129
Leuk dat jullie zo enthousiast reageren.
Misschien vinden jullie het ook wel leuk dan om een paar foto's te zien.

Vanavond was er ook een vosje te zien. Hij laat zich niet zo regelmatig zien, dus ik was even in de gloria toen ik hem zag.
Afbeelding

Het plaatshert met een paar hindes.
Afbeelding

Afbeelding

Ik geef je op een briefje, als je deze geluiden zelf na het eten maakt, dan wordt je om je oren geslagen  ;D
Afbeelding

Mooi om te zien hoe de damp uit zijn muiltje omhoog steeg met het burlen.
Afbeelding
Door keetje
#3152130
Prachtig! Ik heb het ook al een paar keer mogen zien hier net buiten ons durpske op de hei. Dat geluid vergeet je echt nooit meer. Maar jij hebt het op film, zover ben ik nooit gekomen. Erg mooie opnamen zo met dat licht. (En die koppies van de meiden net boven het hoge gras uit  :) )
Door keetje
#3152135
Hier scharrelen de varkens nu rond, ze komen steeds dichter bij de huizen, ik zag gisteren dat ze al helemaal aan de rand van de hei gekomen zijn, zo'n 50 meter van ons huis. Alles omgewoeld langs de paden. Nu is het wachten op de varkens die onze voortuinen gaan omspitten. :biggrin2: Er lopen hier ook regelmatig vossen door de straat 's nachts. Die maken een vreemd keffend geluid. Dat is nu sinds een paar jaar, ze lijken steeds minder bang te worden. Ik sluit mijn kippen 's nachts goed op hoewel ik niet denk dat ze over 2 meter schutting komen, ze zullen eerder proberen eronder door te graven en dat gaat niet lukken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door