Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hope
#3151749
Even een apart topic, omdat het me voor meer mensen handig lijkt.

Sinds kort gebruik ik, met heel goed resultaat, Sanex Advanced Atopicare.
Deze dus:

Afbeelding

Dit zit er in:
Aqua, Petrolatum, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Sodium Lactate, Hexuldecanol, Hexyldeyl Laurate, PEG-100 Sfearate, Glyceryl Stearate, Lactic Acid, Dimethicone, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Xanthan Gum, Tocopheryl Alcetate, Linoleic Acid, PEG-6 Capric Glycerides, PEG-9 Cocoglycerides, Caprylyl Glycol, Linolenic Acid
(vergeef me als er een tikfout in zit  ::) :P )

Dit staat er op de verpakking:
Ontwikkeld met dermatologen om deskundige huidverzorgingsoplossingen te bieden voor specifieke huidbehoeften.
Wat is atopische huid?
Het is een veel voorkomende huidconditie, een zeer droge huid die kwetsbaar, reactief en geïrriteerd wordt.
Hoe werkt atopicare bodylotion?
Het helpt overgevoeligheden van de huid te verminderen en ernstige droogheid te bestrijden, waardoor de huid soepel en gehydrateerd wordt en comfortabel aanvoelt.

Effectief vanaf het 1e gebruik.

Ik moet zeggen: ik vind het heel fijn spul. Het is niet vet, trekt heel snel in en het is niet lekker genoeg om van pootjes te likken  :biggrin2:
Ik zie duidelijk verschil in de behandelde poot, en de poot waar ik niets heb opgesmeerd. De huid is niet meer rood, hij heeft er vrijwel geen jeuk meer aan en de wondjes zijn genezen. Sinds ik het ook in zijn liezen en oksels gebruik voelen die minder warm en zie ik hem minder krabben.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3151935
san :) schreef: Dus je hebt de bodylotion? En die smeer je op gevoelige plekjes?
Ja, op de plekken die dun in het haar zitten door het krabben/likken.
Hier zijn dat momenteel poten, liezen en oksels.
Door Lil
#3152039
[quote="san :)"]
Oh, gewoon bij de drogist?
[/quote]

Hier staat het gewoon bij de drogist. Helaas uitverkocht al. Wil het wel op mijzelf eens testen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3152181
[quote="Lil"]
Hier staat het gewoon bij de drogist. Helaas uitverkocht al. Wil het wel op mijzelf eens testen.
[/quote]
Onee wilde het vandaag gaan halen, hoop dat het hier wel ligt. En ik ga idd ook zelf proefkonijn spelen
Door Lil
#3152520
[quote="Kaio"]
Onee wilde het vandaag gaan halen, hoop dat het hier wel ligt. En ik ga idd ook zelf proefkonijn spelen
[/quote]

Ik mag dan wel in een klein gat wonen, maar wij hebben 3 drogisterijen. Alleen jammer dat ik ff naar een andere moest  ;)
Het is niet landelijk uitverkocht, toevallig had het kruidvat het niet meer 's avonds om half zeven.  ;)
Door Ike
#3152582
Voor wie de douche creme gebruikt voor zichzelf.......die is nú in de bonus bij Appie  :)
Drie halen twee betalen, scheelt toch n beetje!
(heb niet gekeken of de bodylotion of deo daar te koop is)
Door Lil
#3152614
[quote="Ike"]
Voor wie de douche creme gebruikt voor zichzelf.......die is nú in de bonus bij Appie  :)
Drie halen twee betalen, scheelt toch n beetje!
(heb niet gekeken of de bodylotion of deo daar te koop is)
[/quote]

Thnx!!!!
Door Lil
#3155424
De testen op mijzelf:

Douchelotion: geen bodymilk of creme meer nodig!!! Mijn huid was voorheen zo droog dat er schilfers af kwamen en was vaker rood dat zie ik ook niet meer.

Handcreme: gebruik ik op hele ruwe ellebogen en kloven op vingers.  Ellbogen bijna niet ruw meer, kloven bijna weg.

Hele lichaam: geen jeuk meer.

Hopelijk krijgen ze ook shampoo!

Smeer de handcreme nu ook op blote buikje Kimba ben benieuwd. Hopelijk vind ik de bodylotion nog eens.
Door petralita
#3167280
Ik heb het ook van plan te kopen voor de logee hier.
Jeuk, krabben, rode huid, wondjes ofwel de hond word gek van zichzelf en ik van de hond.

Zijn de ervaringen nog steeds zo positief?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3167333
[quote="petralita"]
Ik heb het ook van plan te kopen voor de logee hier.
Jeuk, krabben, rode huid, wondjes ofwel de hond word gek van zichzelf en ik van de hond.

Zijn de ervaringen nog steeds zo positief?
[/quote]

Ja, ik ben echt heel positief!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door