Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3152008
We horen een hoop misbaar in de tuin. Kippen gekrijs. De honden horen het en rennen naar buiten. Nog meer kippen gekrijs. Dus Leo en ik rennen (echt binnen 1 split second) ook naar buiten. De vier honden staan met z'n viertjes bij de buiten-zithoek om 1 van mijn kipjes heen. We beginnen te krijsen, sturen de honden weg, Leo pakt het kipje. Er hangen darmen uit haar lijfje, er ligt een eitje op de grond en ze sterft in Leo's handen :'(

Ik snap er geen reet van :'(. Hoe komt ze buiten het hok? Waarom hangen haar darmen buiten haar lijf? Hebben mijn honden haar vermoord? Maar hoe dan ook, hoe komt ze in Godsnaam uit haar ren....? De honden kunnen er niet bij (maar ja, die stonden ook binnen bij ons en rende pas naar buiten toen ze een hoop herrie hoorde). Zelf over de schutting vliegen...? Ze was aan 1 kant gekortwiekt. Ik snap er echt niks van :'(. We hebben haar daarnet begraven. Ze is verdorie maar 1,5 jaar geworden :'(
#3152028
Lizzy schreef: Leo denkt dat ze misschien via de tuin van de buurman in een verkeerd deel van onze tuin terecht is gekomen en toch te grazen is genomen door de honden.... :'(

Ohww, nou ben ik nog verdrietiger :'( :'( :'(
Maar alle honden waren binnen? Klinkt dan eerder als een kat.

Maar stel het was een hond. Die doet zo iets niet expres. Ze weten niet dat het fout is.

Ach arm kipje  :'(
#3152031
Hope schreef: Maar alle honden waren binnen? Klinkt dan eerder als een kat.

Maar stel het was een hond. Die doet zo iets niet expres. Ze weten niet dat het fout is.

Ach arm kipje  :'(
Ik zeg dat de honden binnen waren. Ik was in de keuken de boel aan het opruimen en 2 honden waren in de kamer en 2 in de keuken. We hoorde kabaal, de honden rende naar buiten, wij rende er vlak achter aan. Ik dacht direct toen ik de darmen en het ei zag "ze heeft een prolaps gehad, ze heeft moeten vluchten voor haar leven (want kippen zijn echt monsterlijk tegen elkaar en pikken de kip met een prolaps dood), ze is over de schutting gevlogen, veel kabaal makend en daar hebben de honden haar gegrepen" (die dus naar buiten vlogen toen ze dat kabaal hoorde).

Leo denkt dat ze via de tuin van Richard in een verkeerd deel van de tuin terecht is gekomen, daar al 1 van de honden stond, die haar te pakken heeft genomen, ze heel veel kabaal heeft gemaakt en toen de rest van de honden heeft gealarmeerd en die naar buiten zijn gerend.

Ik vind dit niet erg aannemelijk omdat ik volgens mij echt 4 honden binnen had. Maar ook, de kippen kunnen al een jaar in de tuin van Richard en zijn kippen komen van zijn tuin in onze ren. Nog nooit zijn ze in onze tuin terecht gekomen..... Maar goed, Leo vindt mijn verhaal niet aannemelijk. Ik vrees dat we er nooit achter gaan komen wat de ware toedracht is :'(
#3152032
Hope schreef: Maar alle honden waren binnen? Klinkt dan eerder als een kat.

Maar stel het was een hond. Die doet zo iets niet expres. Ze weten niet dat het fout is.


Ach arm kipje  :'(
Dat weet ik ook wel, maar toch haat ik ze nu even heel hardgrondig :'(

Neem de hond van de buurman... Die kijkt rustig toe hoe de kipjes door de tuin wandelen. Kayla zal ze echt nooit wat doen. Die van mij moeten gelijk voor de kill. Stel etters :'(
#3152037
*milyck* schreef: Ach arm kippie... :'( Maar je zegt dat er darmen uit lagen: beetje nare vraag, maar was het
een buikwond ? Als jij zegt dat er 4 honden binnen waren kan er toch geen hond geweest zijn die haar heeft opgewacht bij de schutting?
Nee, er was geen buikwond. De darmen hingen er aan de achterkant uit.

Ja, ik zeg dat er vier binnen waren maar Leo denkt dus dat er al 1 buiten was.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door