Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door chooky
#314772
Ik zal hier even vertellen over hoe het nu gaat met Debsel, onze oude dame van 16, die zo'n last had van snotteren en prut uit de oogjes.
Na vanalles geprobeerd te hebben (een keer antibiotica, wat een tijdje hielp maar waarna het net zo hard weer terug kwam, zelf dokteren met kruiden, homeopathie, vitamines, mineralen,...) eindelijk Debbie meegenomen naar Tannetje. Die weet nu heel Debsels levensverhaal ;) :D we kregen kruidendruppels mee en Tannetje dook in de boeken voor een passend middel.
Dat heeft ze nu inmiddels drie keer gehad, vrijdag voor het eerst. En eigenlijk kon ik diezelfde avond en de volgende dag al veranderingen zien!!! :D
Debbie sniest meer, maar het klinkt nu anders, het klinkt snotteriger, alsof het loskomt. Er vloeien nogsteeds allerlei vloeistoffen uit neus en oog, maar die worden helderder en sinds vandaag ook wat minder.
In gedrag zag ik ook veranderingen, ze lijkt wakkerder geworden. Ze eet graag (ze eet ook echt alles, CB, rodi, ook de pensvariant, komkommer, sla, fruit, alles!) maar nu begon ze er weer om te vragen zoals we gewend waren van haar (ehm... eisen dus!) ook om aandacht vroeg ze meer, ze propt zich gewoon opschoot en duwt de laptop aan de kant om een lekker plekkie voorzichzelf te creeeren. Ze kwam weer buiten, tot twee keer toe! Zwe zoekt ook weer eigen plekjes op om lekker te liggen ipv alleen op de verwarming of op schoot, op de hondenbench bijvoorbeeld.
Haar vacht wordt glad ipv in bundeltjes bij elkaar, haar buik begint minder opgezet aan te voelen en ze loopt veel minder stram!
Wat snel kan zoiets gaan zeg!!!! :D :-* :D :-* :D
Door Loeka
#315040
Hartstikke goed! Fijn voor je ouwetje dat het zo veel beter gaat.

Knuffels voor de senior :-* :-*
Door sheela
#315175
Hallo Chooky,

Heerlijk dat je Debseltje weer herleeft. :) Wat moet dat toch deugd doen voor haar zich beter te voelen, en voor jou natuurlijk ook.
We voelen ons allemaal beter als het met onze diertjes goed gaat.

Ook een dikke knuffel voor haar :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door