Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door malinois.
#3150368
Ik heb een grous gekregen voor mn hond. Compleet in de veren etc. Kan ik deze gewoon in zn geheel geven? Hij barf gewend maar de grootste vogel was tot op heden eendenkarkas en kwartel in de veren. Moet ik er nog iets uithalen?
Door Lizzy
#3151147
Bedoel je een Grouse? Een hoender? Zo ja: die kun je net zo goed voeren als een fazant. Je kunt 'm in z'n geheel proberen te geven. Mijn honden zouden zeggen "ik weet niet wat je plannen waren maar eet dit fijn zelf maar". Veren en darmen moeten er hier wel uit hoor, anders kijken ze er niet eens naar, gaan ze het reanimeren.
Door Yvonne K
#3151162
Mijn honden hebben gisteren voor het eerst grous gegeten.
De complete vogel; ze vonden het heerlijk.
Door malinois.
#3151164
[quote="Lizzy"]
Bedoel je een Grouse? Een hoender? Zo ja: die kun je net zo goed voeren als een fazant. Je kunt 'm in z'n geheel proberen te geven. Mijn honden zouden zeggen "ik weet niet wat je plannen waren maar eet dit fijn zelf maar". Veren en darmen moeten er hier wel uit hoor, anders kijken ze er niet eens naar, gaan ze het reanimeren.
[/quote]

Ah er moest nog een e achter
Ja klopt zo'n hoender idd.
Mijn reu probeert weinig te reanimeren maar dan ga ik t eens proberen. Kwartel en konijn eet ie wel met resp. veren en vacht en ingewanden
Maar geen idee hoe t hiermee gaat
Eten die van jou andere dieren wel geheel?
Door smulpaap
#3151188
Hier eten ze ook graag patrijs , fazant, konijn enz
Geheel konijn , dan beginnen ze altijd met de achterkant en hopen dat er nog keutels zijn
Bij de rest van de vogels mag ik de ingewanden eruit halen , anders laten ze het liggen
Organen van fazant gans en patrijs moeten ze ook niet
Vacht willen ze wel , veren niet
Door malinois.
#3151230
Stel dat ie alles opeet dan dat geen kwaad? Ingewanden en vleugels etc? Of zijn er dingen die je er beter af/uit kan halen?
Door Yvonne K
#3151243
Nee hoor, kan geen kwaad.
Mijn honden hebben al vele complete div. vogels gegeten.
Je zal wat veren in de ontlasting terugvinden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door