Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3150964
Nox heeft zich raar verstapt en een beschadiging van de meniscus opgelopen. Duidelijk zichtbaar ook in het lopen en draaien. En bij het voelen geeft ze heel duidelijk aan waar het zeer doet.

Vrijdag gaat het gebeuren. Ze is als eerste aan de beurt.
Gelukkig mag ik weer gewoon mee om haar onder verdoving te brengen. En ben ik er natuurlijk ook als ze weer wakker wordt.

Duimpjes zijn best wel welkom. Ze is niet meer de jongste.
Gebruikersavatar
Door kira
#3150977
Oh wat naar zeg, hoop het is enkel de meniscus en niet meer. En, tuurlijk mag jij erbij blijven, zo gaat dat daar toch? Heel veel sterkte en het komt vast weer goed met de oude taart. Ze zal haar kaken er wel in zetten :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3150978
Borke schreef: Oef, heftig!
Lijkt me lastig om haar dan ook nog tot vrijdag te laten wachten?
Hoe jong is ze inmiddels?
Nox wordt volgende maand 12, Astrid.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3150980
kira schreef: Oh wat naar zeg, hoop het is enkel de meniscus en niet meer. En, tuurlijk mag jij erbij blijven, zo gaat dat daar toch? Heel veel sterkte en het komt vast weer goed met de oude taart. Ze zal haar kaken er wel in zetten :-* :-* :-*
Er is een duidelijke afspraak met Paul: de operatie moet zin hebben en er moet niets anders uit de foto's of het bloedonderzoek naar voren komen.
Gebruikersavatar
Door kira
#3150985
Ronald schreef: Er is een duidelijke afspraak met Paul: de operatie moet zin hebben en er moet niets anders uit de foto's of het bloedonderzoek naar voren komen.
Ik ga uit van: operatie heeft zin en bloed en foto's tonen niet iets anders aan.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3151000
kira schreef: Ik ga uit van: operatie heeft zin en bloed en foto's tonen niet iets anders aan.
Dat is een strak plan. Ik doe mee!
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#3151014
Oh jee!!!! 12 is niet niks maar ik heb er genoeg van 12 of ouder gezien die gewoon weer vrolijk wakker worden alsof t een middagdutje was. Herstel duurt misschien langer maar lijkt me "makkelijker" dan wanneer het een jonge driedubbeleflikflak hond is zoals kiek toen was.
Ik duim. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door