Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3149392
Lang geleden kwam ik toen ik met mijn hond in het park wandelde een vrouw tegen met 3 cavaliertjes, die me erg bekend voorkwamen. Verhip, die ken ik van Barfplaats! Het was Nynke  :).
Een paar jaar geleden waren we op het strand en zag ik in de verte iemand lopen met een stel herders die ik ook herkende van Barfplaats. Dat was Ellen met de jongens! :)
En vanmorgen liep ik naar het winkelcentrum toen ik aan de andere kant van de singel een bekend hondje zag. Nou ja, bekend..........ik kende dat hondje wel, maar waarvan dan toch? Niet uit het park, niet echt uit de buurt ook, maar waarvan dan toch. En die mevrouw aan de andere kant van de riem kwam me helemaal niet bekend voor. Toen ik een stukje verder was keek ik nog eens.........waar ken ik dat hondje dan toch van? En ineens wist ik het...........het was Tom!!!! En die mevrouw was Martine natuurlijk! Van Barfplaats! ;D ;D
Laatst gewijzigd door Tanna op wo 02 sep 2015, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#3149437
Ben ooit Charley en Maxi tegengekomen, nou ja, tegengekomen, ik zat in de auto, spotte een koningspoedel naast een fiets in de buurt van het Wechelerveld en een paar seconden later realiseerde ik me dat de bijbehorende mevrouw, Maxi  was :D
Door Martine-Tom
#3149469
Tanna schreef: Lang geleden kwam ik toen ik met mijn hond in het park wandelde een vrouw tegen met 3 cavaliertjes, die me erg bekend voorkwamen. Verhip, die ken ik van Barfplaats! Het was Nynke  :).
Een paar jaar geleden waren we op het strand en zag ik in de verte iemand lopen met een stel herders die ik ook herkende van Barfplaats. Dat was Ellen met de jongens! :)
En vanmorgen liep ik naar het winkelcentrum toen ik aan de andere kant van de singel een bekend hondje zag. Nou ja, bekend..........ik kende dat hondje wel, maar waarvan dan toch? Niet uit het park, niet echt uit de buurt ook, maar waarvan dan toch. En die mevrouw aan de andere kant van de riem kwam me helemaal niet bekend voor. Toen ik een stukje verder was keek ik nog eens.........waar ken ik dat hondje dan toch van? En ineens wist ik het...........het was Tom!!!! En die mevrouw was Martine natuurlijk! Van Barfplaats! ;D ;D
Hihi ja was erg grappig, ook leuk om je gezien te hebben  :)
Je kan niet zo goed uit de voeten geloof ik, maar lijkt me leuk om een keer te wandelen, of een bakkie te doen  :)

Enne ik heb het je nog gezegd he, je herkend me vanzelf, Tom is er altijd bij en die herken je wel  :biggrin2:
#3149516
*milyck* schreef: Ben ooit Charley en Maxi tegengekomen, nou ja, tegengekomen, ik zat in de auto, spotte een koningspoedel naast een fiets in de buurt van het Wechelerveld en een paar seconden later realiseerde ik me dat de bijbehorende mevrouw, Maxi  was :D
Kop strak vooruit en netjes draven zeker? Als je op de fiets stapt, gaat ie in naastdefietsmodus en hij trippelt 12/13km/u in draf. Zo mooi om te zien :biggrin2:
Door Tanna
#3149576
Martine-Tom schreef: Hihi ja was erg grappig, ook leuk om je gezien te hebben  :)
Je kan niet zo goed uit de voeten geloof ik, maar lijkt me leuk om een keer te wandelen, of een bakkie te doen  :)

Enne ik heb het je nog gezegd he, je herkend me vanzelf, Tom is er altijd bij en die herken je wel  :biggrin2:
Tom is een schatje!
#3149617
Mini's 3-tal schreef: Kop strak vooruit en netjes draven zeker? Als je op de fiets stapt, gaat ie in naastdefietsmodus en hij trippelt 12/13km/u in draf. Zo mooi om te zien :biggrin2:
Alsof hij naast de koninklijke koets liep :biggrin2: Ja, mooi om te zien!
#3149677
Tanna schreef: Lang geleden kwam ik toen ik met mijn hond in het park wandelde een vrouw tegen met 3 cavaliertjes, die me erg bekend voorkwamen. Verhip, die ken ik van Barfplaats! Het was Nynke  :).
Een paar jaar geleden waren we op het strand en zag ik in de verte iemand lopen met een stel herders die ik ook herkende van Barfplaats. Dat was Ellen met de jongens! :)
En vanmorgen liep ik naar het winkelcentrum toen ik aan de andere kant van de singel een bekend hondje zag. Nou ja, bekend..........ik kende dat hondje wel, maar waarvan dan toch? Niet uit het park, niet echt uit de buurt ook, maar waarvan dan toch. En die mevrouw aan de andere kant van de riem kwam me helemaal niet bekend voor. Toen ik een stukje verder was keek ik nog eens.........waar ken ik dat hondje dan toch van? En ineens wist ik het...........het was Tom!!!! En die mevrouw was Martine natuurlijk! Van Barfplaats! ;D ;D

Volgens mij zijn wij elkaar uiteindelijk ook nog toevallig tegengekomen, hier!  :)
Door Tanna
#3149682
-Annemarie- schreef:
Volgens mij zijn wij elkaar uiteindelijk ook nog toevallig tegengekomen, hier!  :)
Da's waar ook! We hadden al afgesproken maar kwamen elkaar eerder tegen en toen herkende ik Moyra ook meteen! :biggrin2: :biggrin2:
#3149684
Tanna schreef: Da's waar ook! We hadden al afgesproken maar kwamen elkaar eerder tegen en toen herkende ik Moyra ook meteen! :biggrin2: :biggrin2:
Ja! Ik twijfelde nog even, maar zoveel borders lopen er hier niet dus je moest het wel zijn.  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door