Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hydra
#3149630
Mijn stofzuiger is langzaam het lootje aan het leggen en aangezien dit niet wenselijk is met een hond in huis, ben ik opzoek naar een nieuwe. Maar... de keuze is reuze, dus wat raden jullie aan? Mijn appartement is hooguit 40m2, dus het beest hoeft niet veel te zuigen, een wat compact model is dus wel fijn! Verder wil ik ivm Owens mijtenallergie graag dat er een hepa filter op zit, geen idee of het werkt maar het idee vind ik wel leuk! Ik kwam stofzuigers tegen uit verschillende energieklasses. Ik weet niet of er verschil tussen de klasses zit, maar lager dan A of B wil ik niet.
En dan niet geheel onbelangrijk: niet duurder dan €150. Uiteraard hoef ik er niet bij te vermelden dat de stofzuiger perfect in staat moet zijn om hondenhaar op te zuigen. :)
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3149631
Hydra schreef: Mijn stofzuiger is langzaam het lootje aan het leggen en aangezien dit niet wenselijk is met een hond in huis, ben ik opzoek naar een nieuwe. Maar... de keuze is reuze, dus wat raden jullie aan? Mijn appartement is hooguit 40m2, dus het beest hoeft niet veel te zuigen, een wat compact model is dus wel fijn! Verder wil ik ivm Owens mijtenallergie graag dat er een hepa filter op zit, geen idee of het werkt maar het idee vind ik wel leuk! Ik kwam stofzuigers tegen uit verschillende energieklasses. Ik weet niet of er verschil tussen de klasses zit, maar lager dan A of B wil ik niet.
En dan niet geheel onbelangrijk: niet duurder dan €150. Uiteraard hoef ik er niet bij te vermelden dat de stofzuiger perfect in staat moet zijn om hondenhaar op te zuigen. :)
Alvast bedankt!
Miele heeft ook goedkopere modellen tegenwoordig :biggrin2:
Door Borke
#3149669
Tot ik je budgetwens zag, zou ik zeggen een robot met hepa filter.
Maar dat red je niet voor dat bedrag....
Door eelke
#3149683
-Annemarie- schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Wordt stofzuigen dan ook ineens een stuk leuker?  :-\
Nou, tja, hij kijkt zo lief, dus ja, hoe kan je daar nou boos op worden he  ::) (hoewel, door de stootband schuift hij vaak niet mee langs een deurstijl en blijft ie er achter hangen, en bij drempels valt ie nog wel eens op zijn neus) Hij heeft dus wat begeleiding nodig, maar hij zuigt echt fantastisch tof! En lange snoer, en een lange slang! Ook fijn!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3149688
eelke schreef: Nou, tja, hij kijkt zo lief, dus ja, hoe kan je daar nou boos op worden he  ::) (hoewel, door de stootband schuift hij vaak niet mee langs een deurstijl en blijft ie er achter hangen, en bij drempels valt ie nog wel eens op zijn neus) Hij heeft dus wat begeleiding nodig, maar hij zuigt echt fantastisch tof! En lange snoer, en een lange slang! Ook fijn!
Ja, inderdaad! En het is voor de verandering wel eens fijn, een man die gedwee achter je aankomt, vindt ik.  8)
Door Tanna
#3149699
-Annemarie- schreef: Ja, inderdaad! En het is voor de verandering wel eens fijn, een man die gedwee achter je aankomt, vindt ik.  8)
;D ;D
Door fransbulletje
#3149771
Sinds de stofzuigers geen herrie meer mogen maken zuigen ze ook niet meer.
Had altijd een Miele maar die zijn niet meer wat het geweest zijn en toen die er mee ophield werd een Bosch Ingenius geadviseerd. Was toen de best zuigende stofzuiger maar...wat een pokkeding's.
Volgens mij zijn de enige goed zuigende stofzuigers de Henry's en Hetty's en dat wordt ook zeker mijn volgende stofzuiger.
Door Hydra
#3150101
Ga mij hier nou niet lekker zitten maken met een robotzuiger, want ooit koop ik dat ding echt! :) Maar voor nu ga ik voor de manuele therapie en doe ik het nog lekker zelf. :P
Volgens mij liggen de Henry's en Hetty's boven mijn budget, maar wat maakt deze heren en dames nou zo fantastisch?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door