Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Esther Q
#3149027
Wat kun je allemaal aanvangen met een hele lading rode besjes? Ze groeien in mijn tuin en zijn bijna rijp. Heel veel!
Door Esther Q
#3149032
Angelique schreef: Laten hangen voor de vogeltjes.  :biggrin2: (ik haar zure griezels  :biggrin2:)
:biggrin2: Dat is een mogelijkheid. Genoeg vogeltjes in onze schuur iig.
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#3149042
Toen ik ooit in Zweden was, kon je overal zelfgemaakte limonade van lingon besjes drinken.
Is dat misschien een optie?
Gebruikersavatar
Door Onix
#3149046
Jam, chutney, cake, cheesecake, sap, likeur, saus, door de vla, taart. Allemaal lekker en en kan vast nog wel meer mee.
Door Esther Q
#3149078
*Marga* schreef: Ik vries ze in en dan gaan ze door een smoothie...
Blijven ze goed van smaak na invriezen? Gewoon zo vers dr in?
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3149079
Angelique schreef: Laten hangen voor de vogeltjes.  :biggrin2: (ik haar zure griezels  :biggrin2:)

Idem
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3149101
Boeffie Blafmans schreef: Blijven ze goed van smaak na invriezen? Gewoon zo vers dr in?
Ik rits ze af en dan zo op een dienblad de vriezer in..en dan als ze bevroren zijn in een diepvries zakje.

Zo eten doe ik ook niet als ze uit de diepvries komen , doe ik al niet voordat ze er in gaan :) maar door een smoothie gaat het prima..
Door miik
#3149163
Hier ook invriezen en dan door de yoghurt of smoothie - wel samen met ander fruit...
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3149184
in een glas met een vork afritsen, heerlijk met yoghurt en honing  :)
Of alles hiernaartoe opsturen  ;) :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door