Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3148661
Wat vinden jullie nu echt de meest stomme klus in het huishouden? En de leukste?

Ik vind ramen wassen dus echt de meest vreselijke klus die er is. Nu moet ik hier dan ook 10 grote ramen wassen. Ik ben er niet goed in, krijg altijd strepen, en dat geleur met een trapje en daar dan balancerend met spons en trekker op moeten staan, getver.

Ik vind stoffen veel leuker. Spotify aan, alle deuren open , lekker meezingen en dan hop, overal alles weer blinkend schoon. In gedachten kill ik dan ook nog tig huisstofmijtjes zodat Nelson geen jeuk krijgt. Nelson die me een altijd "helpt" (met in de weg staan vooral).
Door eelke
#3148664
Strijken. Dus dat doe ik dan ook gewoon niet.

Verder eigenlijk niks wat ik leuk vind momenteel. Zit in een huishoudelijke dip  ::) ja wassen dan denk ik. Zeker nu het (nou ja, niet nú  :biggrin2:) buiten kan hangen. Sochtends een paar wassen en eind van de middag alles droog en opgevouwen in de kast.
Door Anneloog
#3148668
Ik werk in de huishouding  ;)  maar thuis vcind ik strijken en wc boenen echt het stomste werk wat er is. Manlief is glazen wasser geweest in grijs verleden dus dat doet hij :).
En voor de mensen die een hekel hebben aan ramen lappen er bestaan prachtige handige rammenlap doeken gegarandert streeploos schoon met puur alleen water ;) http://www.geweldigschoon.nl/?gclid=CIH ... wwodphsDDw
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#3148670
Rot klus: strijken, gelukkig is er geen cliënt waar ik dat hoef  te doen momenteel.
Leukste klus: ramen wassen en dan maakt het me niet uit of het 1 of 10 ramen zijn. Het wil thuis nog wel eens voorkomen dat ik de dag erna strepen zie, nou dan doe ik ze gewoon opnieuw. Enig probleem als ik ramen was, het regent 9 van de 10 keer na die tijd.
Door Anneloog
#3148674
Ruby/Billy schreef: Rot klus: strijken, gelukkig is er geen cliënt waar ik dat hoef  te doen momenteel.
Leukste klus: ramen wassen en dan maakt het me niet uit of het 1 of 10 ramen zijn. Het wil thuis nog wel eens voorkomen dat ik de dag erna strepen zie, nou dan doe ik ze gewoon opnieuw. Enig probleem als ik ramen was, het regent 9 van de 10 keer na die tijd.
Hahahaha ja dat het gaat regen tijdens of na het ramen lappen gebeurt mij in mijn werk heel vaak. En ik vind strijken  voor een ander helemaal niet erg maar thuis grrrrr nee bah. Gelukkig hoef ik alleen de overhemden van manlief te doen en dat spaar ik altijd op dus 1x per 2 weken 12 overhemden strijken en dan weer 2 weken rust.
Wassen vind ik 'leuk' net als vaatwasser inruimen en uitruimen. Maar om nu te zeggen ik vind huishouden thuis leuk nee maar dat is misschien ook omdat het mijn werk is en ik dus dag in dag uit altijd alleen maar aan het poetsen ben bij anderen dat thuis er nog wel eens bij in schiet
Door K&D
#3148678
met dit weer is strijken zeker niet favoriet ::). Ramen lappen trouwens ook niet. Wassen vind ik niet zo erg. Dat doet de wasmachine, en ik ruim het altijd gelijk op als het droog is. Dat lukt wel met dit weer (behalve gisteren dan...)
Door fransbulletje
#3148679
Strijken is het minst favoriet.
Mag graag poetsen en verder eigenlijk geen hekel aan huishoudelijke klussen.
Door keetje
#3148683
Ik vind alles leuk wat betreft huishouden, het is mijn lust en mijn leven. Ik kan niet zonder! :D 8)
Door Anne in Zweden
#3148684
Marloes, jij hebt dringend een Kärcher Window Vac nodig! Ramen zemen wordt gegarandeerd je nieuwe hobby daarmee, en wel iedere dag, zo snel en streeploos gaat het daarmee!
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#3148685
Anne in Duitsland schreef: Marloes, jij hebt dringend een Kärcher Window Vac nodig! Ramen zemen wordt gegarandeerd je nieuwe hobby daarmee, en wel iedere dag, zo snel en streeploos gaat het daarmee!
Dat wilde ik ook net zeggen  :D

Dat ding is geweldig, ik maak er alles mee droog na het schoonmaken  8) en ik kon ook nooit ramen lappen en nu gaat het geweldig  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3148686
Anne in Duitsland schreef: Marloes, jij hebt dringend een Kärcher Window Vac nodig! Ramen zemen wordt gegarandeerd je nieuwe hobby daarmee, en wel iedere dag, zo snel en streeploos gaat het daarmee!
Jij overdrijft hoor  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3148688
Anne in Duitsland schreef: Marloes, jij hebt dringend een Kärcher Window Vac nodig! Ramen zemen wordt gegarandeerd je nieuwe hobby daarmee, en wel iedere dag, zo snel en streeploos gaat het daarmee!
En jij hebt toevallig geen tweedehandsje?

:D ::) ;D
Door Aprilsnow
#3148689
Angelique schreef: Verder vind ik all hh-klusjes best stom.
+1

Nu aan het oriënteren op een stoomstofzuiger... kan je daar ook de ramen mee doen?? Kan namelijk niet echt meer naar buiten kijken als de zon er op staat  :-X ::) :-[
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3148690
Aprilsnow schreef: +1

Nu aan het oriënteren op een stoomstofzuiger... kan je daar ook de ramen mee doen?? Kan namelijk niet echt meer naar buiten kijken als de zon er op staat  :-X ::) :-[
Vor ramen moet je gewoon een window vac nemen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door