Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3148364
Long time no see!

Inmiddels veel gebeurd, ik woon tegenwoordig dus in Rotjeknor (op zuid :biggrin2:) Doki en Freud wonen hier niet meer, zoals via een ander tp al duidelijk was, mis ze gruwelijk....maar gelukkig heb ik Tom nog, die maakt zoveel goed.
Het verhuizen is prima gegaan, was best lastig om mn draai te vinden hier maar ook dat is inmiddels gelukt (geen werk, geen partner en geen kinderen, dan is het best lastig om een plekje te vinden en een netwerk op te bouwen, waar een wil is is een weg, dus ook dat is gelukt) vanaf dag 1 voel ik me wel thuis hier en zou voor geen goud meer terug willen!

Lichamelijk is het wel heel zwaar geweest, begin dit jaar de diagnose EDS gekregen met artrose in nek en rug, en door het vele klussen heb ik nu ook heel veel klachten in mijn handen gekregen dus tripje naar de reumatoloog staat alweer gepland...
Ik woon nu vlak bij Nynke dus die zie ik regelmatig als we met de wolven gaan lopen, Tom kan het prima vinden met Mayla en Yesko dus dat is erg leuk!

Ik kan alleen maar zeggen dat als je droomt om te verkassen...doen, als je de kans krijgt doen! Het is het zo waard! De rust begint terug te keren dus er komt ook weer wat tijd voor forummen vrij ;)

Tom vind het hier trouwens ook geweldig, veel meer leuke parken om te lopen en hij kan hier vanuit de woonkamer zo de tuin in lopen, wat in Goes niet kon.
Na een week of 3 had ie naar mijn idee even heimwee, hij kent vakantie wel, maar dus nooit langer dan 3 weken en toen kon je echt merken dat ie dacht..ok, leuk,...gaan we nu weer naar huis?
Met Chantal en de bullen toen lekker naar hetvstrand geweest, veel naar het park ter afleiding en met een dag of wat was dat over, eook voor hem geld nu dat als we hier binnenstappen hij echt thuis is.

Dus geen spijt hier :)
Door judith1967
#3148368
He  :hi: terug
Fijn dat jij en Tom  je eigen stekkie hebben gevonden(dat duurt idd altjd wel even)
Balen  dat je lichaam niet meewerkt. :'(
Ik "volg" je zo beetje op FB dus weet zo beetje wel wat je allemaal hebt dorgemaakt  :-*
Door Lizzy
#3148388
Wat leuk om je hier weer te zien! Welkom terug!

Ontzettend fijn zeg, dat je het zo naar je zin hebt in Rotterdam. Ik heb er nul beeld bij :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:, maar dat moet kunnen toch? Ieder z'n stek! En ik ben echt oprecht blij voor je dat je je stekkie (in ieder geval voor nu) hebt gevonden!

EDS.... Is dat een bindweefsel of een spierziekte...? Kl*te  meis, dat je lijf niet meewerkt :-\ :-*
Door Martine-Tom
#3148393
Lizzy schreef: Wat leuk om je hier weer te zien! Welkom terug!

Ontzettend fijn zeg, dat je het zo naar je zin hebt in Rotterdam. Ik heb er nul beeld bij :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:, maar dat moet kunnen toch? Ieder z'n stek! En ik ben echt oprecht blij voor je dat je je stekkie (in ieder geval voor nu) hebt gevonden!

EDS.... Is dat een bindweefsel of een spierziekte...? Kl*te  meis, dat je lijf niet meewerkt :-\ :-*
EDS is een bindweefselprobleem, de grootste problemen komen door hypermobiel zijn in al mn gewrichten (dus ook ruggegraat, kaken, vingerkootjes enz enz) ze overbelasten ahw continu en daar krijge luxaties, ontstekingen en nu ook artrose van.
Ik heb bijv ook ubersnel een blauweplek, leuk als je aan het verhuizen bent en teveel sjouwt, ik zag eruit of ik zwaar mishandeld werd :biggrin2:

Grappige is dat ik het eng vond om te verhuizen omdat het gros idd zoiets heeft van, zeeland voor rotterdam ruilen?? ??? Maar vanaf de eerste sec dat ik dit huis zag zat t goed, heb ook a la minute de woningbouw gebeld "doemijdiemaa" waarop de huurmakelaar gekscherend vroeg of ik niet eerst ff binnen wilde kijken...uhm ohja, ook wel handig misschien ;D
Heb meerder huizen bekeken maar ditbwas de eerste die gelijk goed zat
Door BusKay
#3148403
Fijn dat het je zo goed bevalt in je nieuwe hut!!

Nu je gezondheid nog....

Deed Tom je niet altijd al mishandelen??  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3148408
Jaaaa daar is ze weer! Welkom terug!  :-* :-* :-*
Blij dat je er weer bent  :)
En wat heerlijk dat je het naar je zin hebt. Zo fijn om echt thuis te komen!
Door Martine-Tom
#3148417
koekje schreef: Hooi!

Ben je al in die grote groentewinkel, de markthal geweest?
tuurlijk :biggrin2:
Vond er niet zoveel aan eigenlijk, duur, warm...maar de hal is wel heul mooi idd.
De weekmarkt vond ik leuker :)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3148419
Dat mis ik wel eens uit de grote stad. Exotische groente en fruit. Nu kan ik hier ook wel een heel eind komen, ik woon immers niet in Zeeland, maar het is niet te vergelijken met een grootstedelijke groenteturk of dagmarkt.
Aziatische dingen kan je in die tokoboot halen.
Door Martine-Tom
#3148422
Niet om goes te idealiseren, maar qua toko heb je daar niks te klagen, kon er echt aan alles komen wat ik zocht, hier ook hoor gelukkig :)
Door Martine-Tom
#3148424
judith1967 schreef: He  :hi: terug
Fijn dat jij en Tom  je eigen stekkie hebben gevonden(dat duurt idd altjd wel even)
Balen  dat je lichaam niet meewerkt. :'(
Ik "volg" je zo beetje op FB dus weet zo beetje wel wat je allemaal hebt dorgemaakt  :-*
ja ik weet dat je me volgt, volgens 1 van die fb testen ben jij nr 3 van mijn 4 beste vrienden...en we weten allemaal dat die testen kloppen :biggrin2: dus mss moeten we maar een keer meeten ofzo ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door