Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3148223
Ik wil mijn moeder voor haar verjaardag meenemen naar Billy Elliot.

Nou ben ik nog nooit naar een musical geweest en heb geen idee wat wijsheid is. Ik zie dat er vijf rangen zijn. Iemand enig idee welke rang aan te raden is? Ik wil niet helemaal achterin, maar als rang 2 of 3 ook prima is, scheelt dat wel veel geld.
Door Lil
#3148238
Welke locatie?

Ow ja normaal is een kaartje zodat je kunt zien waar je zit. Slecht zicht wordt vermeld.
Door M@rina
#3148241
Ik neem altijd 1e rang. Zo vaak doe je dit soort dingen niet en dan zou ik het zonde vinden als je bijv. delen van het toneel niet kunt zien, want dat is vaak het geval bij 2e en zeker bij 3e rang.
Door Lil
#3148248
Kaela schreef: Afas Circus Theater in Den Haag.
Hebben ze daar nog 4e rang?

2 is daar prima. Maar de laagste is niet goed. Dat is zonde. 1 vind ik persoonlijk erg dicht bij het podium. Mijn favo (dat is persoonlijk!) Is 2e rang.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3148249
Lil schreef: Hebben ze daar nog 4e rang?

2 is daar prima. Maar de laagste is niet goed. Dat is zonde. 1 vind ik persoonlijk erg dicht bij het podium. Mijn favo (dat is persoonlijk!) Is 2e rang.
Zelfs vijfde rang.

Ik ben ook bang dat je op de eerste er te dicht op zit. Maar aan de andere kant, we gaan inderdaad maar 1 keer en dan is het wel zonde als je dingen niet kunt zien. Hm...
Gebruikersavatar
Door Hope
#3148251
1e rang, en dan bellen en vragen naar kaarten niet vooraan.

Ik vind vooral het geluid beter als je in de zaal zit. Op het balkon is dat niet even best verdeeld.
Door Lil
#3148287
Kaela schreef: Zelfs vijfde rang.

Ik ben ook bang dat je op de eerste er te dicht op zit. Maar aan de andere kant, we gaan inderdaad maar 1 keer en dan is het wel zonde als je dingen niet kunt zien. Hm...
Daarom zit ik in Scheveningen 2e rang zaal. Zoek ze uit op de kaart zodat ik in midden zit.
Door Lil
#3148288
Kaela schreef: Zelfs vijfde rang.

Ik ben ook bang dat je op de eerste er te dicht op zit. Maar aan de andere kant, we gaan inderdaad maar 1 keer en dan is het wel zonde als je dingen niet kunt zien. Hm...
Ja precies. 4 rangen en slecht zicht (5e rang). Die schaffen ze wel eens af die 5e. Kun je geluk mee hebben, maar dat zou ik niet gokken (ooit slecht zicht gekocht en toen werden we loge gezet! Heel sjiek hoewel 2e rang beter uitzicht had loge zat toen aan de zijkanten).
Door MTK
#3148290
Via optimel-sparen is er een kortingsactie. Geen idee welke plaatsen je dan kan reserveren en of je dat telefonisch kan doen maar wie weet kan je wat met de tip.
Door Lil
#3148296
May Linn schreef: Zag op de site dat je zelfs je eigen stoelen kan kiezen bij de kaartverkoop, handig weet je precies waar je komt te zitten.
Ja dat doe ik altijd. Kaartje openen en de stoelen aanklikken. Betalen en kaar.
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#3148327
Ohhhhhhhhhh Billy Elliot is zooooooooooo gaaf!!!!!!!!!!!!

Ik ben er samen met Cindy geweest en ik dacht dat wij eerste rang zaten, goed te zien, goed geluid, heerlijk.

Alvast heel veel plezier  :-*
Door Pien123
#3148561
Ik zou I  het midden van de rij gaan zitten.
Ongeveer 5 de of 6 de rij als alle ogen goed zijn kun je tot plm 10 de rij alles goed zien.

Verder weg is fijn om beter overzicht te hebben.
Dichterbij is leuk voor solo of cabaret voorstelling.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door