Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3148024
Het gaat niet lukken hier met Brum en de ‘ouwe garde’. Brum wantrouwt andere katten en blijft dat doen, en zij gaan steeds verder in hun ‘bedreigingen’. Zelfs de meest behoudende van de drie heeft nu ruzie met hem.  Daarom hebben we besloten een plekje voor Brum alleen te zoeken. Wel met eventueel een hond, daar gaat het goed mee. Ik heb een kattengedragstherapeut geraadpleegd maar ook met haar adviezen en ondersteunende middelen (homeopathie en Zylkene) is het niet gelukt om Brum en de ouwe garde gelukkig te laten samenleven.

Brum is een bijzonder mannetje, heel erg lief, een beetje gek, dol op gezelschap. Je kunt bijna alles met hem doen, nageltjes knippen is geen probleem, met een pipetje moet je het goeie moment uitkiezen en hem ‘verrassen’.

Hij slaapt het liefst in het holletje achter je knieën en ‘praat’  graag tegen je.

Na gewenning ligt hij heerlijk relaxed op z’n rug op de bank en kun je z’n hele buikie aaien…

Hij is best groot (lang) en zwaar, zo'n 6,5 kilo. Hier eet ie met gemak 200 gram en soms 250.

Hij geniet van buiten zijn, vers eten (al weet hij geen raad met een kuikentje ::)) en aandacht.

Omdat hij al z'n hele leven (afgelopen april werd hij 3) op vers staat glimt hij als een keutel in de maneschijn en is z'n vacht ongelofelijk zacht :smitten:

Hij speelt graag met speeltjes met kattekruid (Kickeroo o.a.) en de hengel en ligt graag op de krabton.
Af en toe moet je opletten, dan knaagt hij nog graag een telefoonopladersnoertje door en op Crocs kauwen vindt hij ook leuk. Andere snoeren en zo daar blijft hij vanaf, hij heeft wel een voorkeur  ;) De oplaadsnoertjes verstop ik en de Crocs zet ik hoog en dan is er niks aan de hand.

Kan Brum bij jou terecht of weet je iemand ?

Voor vragen mag je me altijd pb-en.

Hier nog een paar foto's van de knapperd
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

edit: informatie aangevuld
Laatst gewijzigd door - pien - op za 29 aug 2015, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
#3148029
Och gos, wat sneu dat het niets is geworden tussen Brum en de andere katten... En wat jammer dat hij nou weer op zoek moet naar een ander huisje.  :'( Hij kan hier niet terecht, maar ik hoop dat hij zo spoedig mogelijk op een geschikt adres terecht kan! Wil Martine hem niet terug? Die heeft alleen Tom nog, toch?

Sterkte, en succes met het vinden van een ander baasje!
#3148035
Anne in Duitsland schreef: Och gos, wat sneu dat het niets is geworden tussen Brum en de andere katten... En wat jammer dat hij nou weer op zoek moet naar een ander huisje.  :'( Hij kan hier niet terecht, maar ik hoop dat hij zo spoedig mogelijk op een geschikt adres terecht kan! Wil Martine hem niet terug? Die heeft alleen Tom nog, toch?

Sterkte, en succes met het vinden van een ander baasje!
Aangezien Doki nog steeds in het asiel zit denk ik niet dat Brum bij Martine terug kan.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
#3148068
Wat ontzettend jammer dat het niet gaat lukken maar petje af voor alles wat jullie voor hem hebben willen doen!
Ik hoop dat jullie een topplekkie voor 'm zullen vinden :-*
hannabelgje schreef: Aangezien Doki nog steedsin het asiel zit denk ik niet dat Brum bij Martine terug kan.
Wat?! Waarom??
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door