Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Paul_Barte
#3148006
Hoewel ik eens 6 weken heb moeten wachten op mijn order is het mij NOG NIET overkomen.
Bestel eigenlijk best wel veel via internet en meestal kijk ik naar de reviews maar die kunnen ook fake blijken.
Het gaat me geheid een keer overkomen maar tot nu toe nooit problemen gehad.

Mijn dochter had een tas besteld die maar niet kwam. Bellen en mailen bracht geen soelaas. Na 4 weken werd zij gebeld door de leverancier dat hij op vakantie was geweest en vergeten had de desbetreffende boodschap in te spreken. Als bonus kreeg ze toen een extra tas die ze aan mijn vrouw heeft gegeven.

Ben benieuwd of er BP'ers zijn die weleens grandioos de mist zijn ingegaan.

Grtz
Paul
#3148015
Eigenlijk maar 1 x zoiets gehad en dat was ook vakantie en dat nergens vermeld. Goed, aan de andere kant weet ik dat je boven iedere pagina binnen het bestelproces kan vermelden in rooie koeieletters dat je wegens vakantie gesloten bent en dat alsnog je mailbox en antwoordapparaat volstaat met...waar blijft mijn pakketje.

Maar besteld en niks ontvangen is me slechts 1 x bij DX gebeurd. Geen respons op klachten daarover, dus daarna nooit meer wat besteld daar.
#3148017
Nou daar was ik onlangs erg bang voor. Een webshop in kinderkleding, maken ook reclame op de radio dus dan lijkt het mij een serieus bedrijf. Een polo shirtje besteld voor mijn zoontje, met korte mouwen. Ik kreeg het shirtje binnen, met lange mouwen. Telefonisch niet te bereiken, dus gemaild dat ik het terug zou sturen en graag de juiste versie zou ontvangen, maar wel de verzendkosten terug zou willen krijgen. Kreeg ik een mail dat ik maar foto's ervan moest maken, en die eerst opsturen, want dit kon niet, ze verkochten het shirt niet in een lange mouwen versie. Terug gemaild dat ik dat niet van plan was, en dat ik het toch vreemd vond dat ze niet op de hoogte waren van hun assortiment... En graag het juiste product wilde. Kreeg ik weer terug dat dat niet ging, want ze hadden 'm niet meer... Nou goed, pakketje gestuurd. Paar weken later nog mijn geld niet terug. Bellen ging weer niet. Maar weer mailen. Hadden ze net mijn pakje van de buren gekregen. Maar het betalen kon wel even duren want de vrouw van diegene die dat deed was overleden, daar had ik vast wel begrip voor. Nou ik heb terug gemaild dat ik dacht zaken te hebben gedaan met een professioneel bedrijf en ik toch hoopte dat iemand anders dan zijn werkzaamheden zou overnemen... Kreeg ik weer een mail waarin ik bedankt werd voor mijn onmenselijke reactie bla bla. Enfin, ik heb na een paar weken toch het geld terug gekregen, maar niet van de verzendkosten. Ben benieuwd of ik die ooit ga krijgen  ::)
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#3148022
Angelique schreef: Goed, aan de andere kant weet ik dat je boven iedere pagina binnen het bestelproces kan vermelden in rooie koeieletters dat je wegens vakantie gesloten bent en dat alsnog je mailbox en antwoordapparaat volstaat met...waar blijft mijn pakketje.
Ja herkenbaar verhaal ja  :biggrin2:

Ik heb nog nooit gehad dat er een bestelling niet kwam, de enige echt slechte klantenservice ervaringen met Zooplus en met Zalando. Daar bestel ik dan vervolgens nooit meer en ben daar erg stellig in  8)
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#3148023
Jantina schreef: Nou daar was ik onlangs erg bang voor. Een webshop in kinderkleding, maken ook reclame op de radio dus dan lijkt het mij een serieus bedrijf. Een polo shirtje besteld voor mijn zoontje, met korte mouwen. Ik kreeg het shirtje binnen, met lange mouwen. Telefonisch niet te bereiken, dus gemaild dat ik het terug zou sturen en graag de juiste versie zou ontvangen, maar wel de verzendkosten terug zou willen krijgen. Kreeg ik een mail dat ik maar foto's ervan moest maken, en die eerst opsturen, want dit kon niet, ze verkochten het shirt niet in een lange mouwen versie. Terug gemaild dat ik dat niet van plan was, en dat ik het toch vreemd vond dat ze niet op de hoogte waren van hun assortiment... En graag het juiste product wilde. Kreeg ik weer terug dat dat niet ging, want ze hadden 'm niet meer... Nou goed, pakketje gestuurd. Paar weken later nog mijn geld niet terug. Bellen ging weer niet. Maar weer mailen. Hadden ze net mijn pakje van de buren gekregen. Maar het betalen kon wel even duren want de vrouw van diegene die dat deed was overleden, daar had ik vast wel begrip voor. Nou ik heb terug gemaild dat ik dacht zaken te hebben gedaan met een professioneel bedrijf en ik toch hoopte dat iemand anders dan zijn werkzaamheden zou overnemen... Kreeg ik weer een mail waarin ik bedankt werd voor mijn onmenselijke reactie bla bla. Enfin, ik heb na een paar weken toch het geld terug gekregen, maar niet van de verzendkosten. Ben benieuwd of ik die ooit ga krijgen  ::)
Dat is wel erg slordig zeg! Mochten ze aangesloten zijn bij een keurmerk kan je daar jouw probleem nog voorleggen. Ook de verzendkosten hoor je terug te krijgen als je een artikel geleverd hebt gekregen die niet juist is.
Door BusKay
#3148128
Nee, niet ontvangen nooit maar wel een keer een uitstekende service en dat mag ook wel eens vermeld dacht ik...

Ik kocht een laptop voor ruim 900 euri. Prima machine 7.1, quad core en B&O geluid etc. echter de eerste dag verplaats ik hem op een ander stopcontact en maakte daardoor kortsluiting op de speakers wat een schakeling op het moederbord bleek.
Gemaild en ik kon hem ter reparatie terug sturen.
Rustig afgewacht en na een paar weken kreeg ik een mailtje dat de webshop het lang vond duren en dat ik een nieuwe uit mocht zoeken want mijn model was niet meer voor handen.
Gekeken op de site maar ik zou met een grotere uitkomen en ook geen B&O geluid (wat voor een lappie super is).
Gemaild dat ik wachtte op de reparatie en bedankt voor de service.

Een warme douche dus...  :biggrin2: :biggrin2:
#3148136
Wel eens lang moeten wachten.
Maar de enige echte blunders zonder excuus zijn bij de tnt.
Die leveren helemaal aan het begin van de straat af, geen briefje door de bus. Na verschillende x en met het bedrijf te hebben gebeld. Daar srond het geleverd ook bij tnt.
Uiteindelijk tnt de mes op de keel gezet. Toen zijn ze gaan zoeken.

En 1x had ik precies de juiste Hahn und Hen kopjes besteld.
Ze kwamen mega ingepakt met de post.
1 kopje afgebroken oor en dat oortje zat in kopje. Technisch onmogelijk dat het daar terecht was gekomen met die verpakking.
Gebeld: stoute post.
Kreeg nieuw kopje toen met barst.
Dit was overduidelijk misbruik maken van de post.

Maar de goede reviews waar ze om vroegen vanwege snelle levering konden ze op hun buik schrijven.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3148137
Wel een keer een nieuwe uitlaat voor de auto besteld bij een webshop. Juist bij die webshop omdat daar stond dat hij op voorraad was en binnen 2 werkdagen geleverd zou worden.
Na 3 werkdagen maar eens gebeld, en toen ging het ineens nog 2 dagen duren. Beloofd. Nou, fijn dat ze mij daarover helemaal niet informeren dan. Ik gezegd dat hun site dan niet klopt, maar ja, zij waren ook afhankelijk van hun leveranciers (?), en "vergeten" dat aan mij door te geven. Voorraad is bij mij toch echt niet dat je het nog bij je leverancier moet bestellen...
Uiteindelijk hebben we nog meer dan een week moeten wachten ipv 2 dagen, dus ik was echt heel boos.
Wij hadden speciaal daar besteld vanwege de snelle levering, omdat onze enige auto kapot was en we nergens heen konden.

Uiteindelijk hebben we de uitlaat wel ontvangen, met de verkeerde ophangrubbers... Toen kon ik wel door de telefoon kruipen om iemand een mep te verkopen  >:(
Weer gebeld,  ik kreeg de juiste nu gratis opgestuurd. Duurde gewoon weer een week...
Uiteindelijk wel ontvangen, maar we hebben 2,5 week zonder auto gezeten.  Ik heb toen een slechte review op de site gezet.
Toen kreeg ik heel veel excuses, en ze hadden die ophangrubbers toch gratis gegeven? En ik kreeg het vriendelijke verzoek om mijn review te wissen.

Mooi niet dus  ::) En iets voor de auto bestellen we voortaan ook ergens anders  :tease:
#3148138
Hier pas nog, wat besteld maar nooit gekregen. Op mail werd niet geantwoord en telefonisch niet bereikbaar. Totdat, na 4 weken, mijn man eens na half 6 belde (buiten werktijd). Er werd opgepakt. 'O excuses, ik heb uw mail niet ontvangen. We maken er meteen werk van en u ontvangt het z.s.m.'. Prima. Daarna weer niets, weer gebeld en weer niet bereikbaar. Toen met een ander nummer gebeld en werd er wel opgenomen, 'Problemen bij de leverancier' ::) en kon nog 2 weken duren, hierop vroeg mijn man zijn geld terug. Ja, dat was prima en ging geregeld worden. Weer niets natuurlijk. Weer vaak gebeld en er werd niet opgenomen, toen met vast nr. vanaf het werk naar dat bedrijf gebeld. Ja hoor, werd opgenomen en mijn man begon meteen met de woorden dat hij er klaar mee was en andere instanties ging inschakelen. Het was even stil aan de andere kant en de hoorn werd er op gegooid. Toen moest mijn man naar een vergadering, 3 kwartier later had hij een mail met credit nota en 2 dagen daarna het geld terug... En dat allemaal bij een bedrijf waarvan ik niet kan geloven dat het oplichters zijn, daar zijn het de producten niet voor (ongedierte verjagers). De facebookpagina bleek ook al sinds 2014 niet meer onderhouden maar alles stond nog geregistreerd bij de kvk (nou zegt dat ook niet zoveel). Nou ja, nu weten we in ieder geval waar we níet moeten zijn ;-).
#3148144
2x de mist ingegaan. 1x met een trui voor een jongeman die voor zn verjaardag er moest zijn, moest via Ideal betalen. De webshop bleek niet te bestaan, het telefoonnummer was fake maar de eigenaar was te achterhalen via een andere shop. Uiteindelijk wel mijn geld terug gehad maar het was een heel gedoe.

De 2e keer via een webshop voor de hond, staat goed aangeschreven eerdere bestellingen daar gingen vlekkeloos. Dit keer liet ze echter niks van zich horen, alleen bereikbaar tussen 12 en 14 en dan of niet opnemen of gelijk door naar de voicemail en niet reageren op mail, telefoon, voicemail.. Na 2,5 maand was ik dat spuugzat. Ik heb gedreigd met verdere stappen als aangifte. Ik wilde mijn geld terug want dat ze de producten niet ging leveren was me al duidelijk geworden via andere kanalen en ervaringen van kennissen. Na het dreigement dat ik aangifte ging doen stond binnen een half uur het geld op de rekening.. Daar bestel ik nooit meer iets, erg zonde want ze had een leuke shop.
#3148292
Gelukkig nooit meegemaakt! Ik bestel praktisch alles via het internet. Is wel zo makkelijk omdat ik in een klein dorp woon en hier in de buurt nooit echt mijn ding vindt in de plaatselijke winkels. En uiteraard omdat het soms behoorlijk in prijs kan verschillen. Ik probeer wel altijd bij webshops te kopen, waarvan ik weet dat zij goed staan aangeschreven. Ooit eens een wat kleinere webshop geprobeerd en moest bijna 5 weken wachten op mijn product :O een idiote elektronische kaartlezer voor mijn Belgisch ID...
Zelf ben ik ook werkzaam voor een webshop in cadeau artikelen van paarden en paardrijd artikelen etc etc, dus weet wel uit eigen ervaring soms blijft een bestelling "hangen in verwerking" of zoals wij het noemen ertussenuit glipt..


Sent from my iPhone using Tapatalk
#3148344
1 keer bij AS adventure België 2 broeken besteld, waarvan er maar 1 is geleverd, heb er naar gebeld en gemaild, maar ze zeggen dat beide broeken verzonden zijn, hun woord tegen het mijne, nooit meer iets van gehoord, maar wel een broek betaald die ik nooit heb gekregen...
#3148603
Bestel ook best veel via internet. Nu 1x gehad dat een plaat (vinyl) op de site op voorraad. Bestelt met 2 andere platen. De andere 2 werden geleverd, verder werd nergens melding van gemaakt.
De winkel gemaild en als antwoord gekregen dat de plaat nog niet binnen was en nagezonden werd..... Blijkt dat hij de platen niet altijd op voorraad heeft en deze besteld in Amerika. Staan overigens wel als op voorraad op de site  >:(
Wacht er nu nog op. Nog een paar keer gemaild maar geen antwoord meer gekregen. Review op site gezet maar deze is nooit geplaatst  ::) (had het ook niet verwacht omdat een reactie pas na keuring geplaatst wordt).
Inmiddels een dik jaar verder, denk dat als we binnenkort toch in Haarlem moeten zijn hem dan maar verblijden met een bezoekje aan de winkel en iets anders uit de rekken kiezen. Heb tenslotte nog steeds iets tegoed...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door