Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3147969
Tja
Normaal had opa beer iets van 2 dagen last als er een loopse teef was. Onze last dan is piepen loeien ed.
Goed deze en de voorlaatse keer dus weken lang  :-X pipen huilen, rennen, piepen onrust etc. Hij slaapt bijna niet en hij is 11,5 jaar  :-\ hijgt zich dan ook weer af en toe een ongeluk, duh.
Zeggen dat ie op moet houden werkt 2 minuten, meer wandelen ed kan niet ivm leeftijd.
Ik sta op het punt om er met een hamer op te slaan ( barst zelf van de koppijn) maar ja aangezien dat niet echt iets is dat ik wil.....
Ik ken puur geslachtsdrift, zijn er nog andere middelen? Geloof dat de andere 2 honden er ook onrustig van worden ( meer van hem dan van de teef)
Door Lizzy
#3147983
:-X :-X :-X :-X

Wat een ellende! Hoe ouder hoe gekker!

Hop. Dat kun je proberen. Capsules.

Ik neem aan dat hij niet gecastreerd is? Een chippie misschien?
Door hannabelgje
#3147984
Misschien een algemeen middel tegen stress geven? Puur nervositeit, puur rust enz.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3148020
Zo ff wat hop gehaald, hopelijk werkt dat snel. Ook puur geslachtsdrift besteld, hopelijk is dat snel binnen.
Kan hem er ook phyt strezz bijgeven.

Hij is idd niet gecastreerd. Wat het is bij chip zetten, tja dat werkt pas over een paar weken, dat zou te lang duren. Weet niet hoe lang het werkzaam is maar blondie zal over een half jaar weer lekker zijn en als het dan weer uitgewerkt is. En daarnaast ben ik een beetje bang voor vacht, (die is nu al erg, maar misschien verandert die dan juist niet), obesitas en stel het maakt hem onzekerder? Hij is nu wel eens onzeker bij vreemde grote honden. Hoe het thuis gaat met 2 andere reuen weet ik niet, maar beide heren hebben respect voor hem, weet niet of met een chip daar ook niets in verandert?
Maar goed ik houd het wel in gedachte want zo als ie nu is en als dat te vaak en te lang voorkomt kan dat nooit goed zijn voor een oude hond  :-X
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3148277
Lizzy schreef: :-X :-X :-X :-X

Wat een ellende! Hoe ouder hoe gekker!

Hop. Dat kun je proberen. Capsules.

Ik neem aan dat hij niet gecastreerd is? Een chippie misschien?
Heb je een link naar welke je dan zou kopen? Ik zie door de bomen het bos niet in de capsules en tabletten wereld. Zit ook zo veel prijsverschil in soms.

Hier hetzelfde probleem. De chip hebben we geprobeerd en die is net weer uitgewerkt. Meneer is weer 100% zichzelf ::)
Het grote nadeel van de chip is dat hij er onzeker van werd en daarom uit ging vallen naar grote honden.. dat begint nu langzaamaan weer de goede kant op te gaan gelukkig.
Ik vind dat echter een te groot nadeel om het weer te doen.
Wat ik nu ga doen op aanraden van iemand op een ander forum is iets totaal anders.. ik heb een afspraak met een natuurgeneeskundige en we gaan kijken naar het gebruik van onder andere celzouten. Xavi wordt dan eerst "gescreend" hier thuis en dan gaat ze een plan opstellen. Bij de hond van die andere persoon gaf dit een erg goed resultaat. Ik hoop dat wij dit ook kunnen bereiken. We willen het sowieso proberen!
Misschien ook iets voor jou, Kaio?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3149020
Ik geef nu 3x daags hop en geslachtsdrift, al 2 ochtenden geen ochtendserenade gehad ( dat deed ie om 5 uur half 6) en voor de rest ook iets rustiger. Wel nog 'op zoek', wil nog steeds iedere keer mee naar buiten. Maar toch een goede verbetering en de hamer kan ik laten liggen  :biggrin2:

Geen idee hoe dat celzouten werkt, zou kunnen. Gelukkig is Kaio zonder loopse lola een paar huizen verderop best relaxt, alleen nu dus ff niet.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3149023
Fijn dat het wat beter gaat!
Mag ik vragen welke hop tabletjes je hebt gekocht?
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door