Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3147228
Paul_Barte schreef: Wat doe ik fout?

Afbeelding

Grtz
Paul
Ik denk dat je verwijst naar een album ipv een enkele foto. Ik mis namelijk de extensie en als ik de link in google plak is die dood.
Door Paul_Barte
#3147231
Photobucket zegt iedere keer dat ik mijn Java moet bijwerken maar volgens Java zelf is deze uptodate. Heb nu een andere geprobeerd maar die is vreselijk moeilijk te snappen. De site heet Mijn Album vandaar de verwijzing.
Zijn er nog meer sites die jullie gebruiken voor upload?

Grtz
Paul
Door Ruisje
#3147239
Ikzelf gebruik de photobucket app op m'n ipad en daar selecteer ik de foto, druk op 'i' en kies dan de link IMG. De link naar de foto wordt dan automatisch gekopieerd en die plak ik weer hier.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3147280
Paul_Barte schreef: Photobucket zegt iedere keer dat ik mijn Java moet bijwerken maar volgens Java zelf is deze uptodate. Heb nu een andere geprobeerd maar die is vreselijk moeilijk te snappen. De site heet Mijn Album vandaar de verwijzing.
Zijn er nog meer sites die jullie gebruiken voor upload?

Grtz
Paul
Wanneer je foto hebt bij mijn album dan heb je aan de linkerkant naast de foto een paperclip staan. Als je daar op klikt en de middelste url kopieert en hier plaatst moet je de foto hier zien
Door TomsBorders
#3147321
Paul_Barte schreef: Photobucket zegt iedere keer dat ik mijn Java moet bijwerken maar volgens Java zelf is deze uptodate. Heb nu een andere geprobeerd maar die is vreselijk moeilijk te snappen. De site heet Mijn Album vandaar de verwijzing.
Zijn er nog meer sites die jullie gebruiken voor upload?

Grtz
Paul
je kan o.a. ook http://www.tinypic.com gebruiken voor het uploaden van foto's
Gebruikersavatar
Door doranto
#3147414
TomsBorders schreef: je kan o.a. ook http://www.tinypic.com gebruiken voor het uploaden van foto's
Die heb ik ook altijd gebruikt. Ik heb de laatste keer echter heel veel rotzooi op mijn pc gekregen daardoor.
Ik gebruik nu de eigen website van manlief.
Door TomsBorders
#3147426
ok, ja merkte wel meer reclame toen ik het ergens anders pobeerde, maar heb daar een blocker voor op mijn browser waardoor dat niet binnenkomt, en ik het wss niet zo merk.
Door Paul_Barte
#3147832
Heb een (nog) niet actieve website. Mijn zoon gaat die activeren en met een uploadprogramma zet ik ze daar wel op, ben eigenlijk uit gerommeld met al die speciale sites  :(

Grtz
Paul
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door