Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3147044
zat bij de ing...en ben 3 jr geleden overgegaan naar de Rabobank... wegens omstandigheden wil ik daar weg...
wil mn zakelijke rekening en gewone en die van mike allemaal bij 1 bank...
welke bank hebben jullie....
Door Lil
#3147049
hier na ruzie met abn en sns helaas ing. Was tevreden over postbank, maar die bestaat niet meer dus nu maar ing.
Dus aan mij heb je ook niets. Ik vind het gewoon zeeeeer vervelende instanties, stuk voor stuk.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3147063
Zakelijk voor de hondenclub ABN, en privé ING. Met beide eigenlijk weinig gedoe, zakelijk was ABN destijds toen de club officieel werd het goedkoopst.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3147079
Ing, niet ontevrden over, ook niet tevreden, maar voldoet. Maakt denk ik niet uit waar je voor kiest, het kost allemaal geld en het is allemaal ruk.
Door Paul_Barte
#3147082
Angelique schreef: Ing, niet ontevrden over, ook niet tevreden, maar voldoet. Maakt denk ik niet uit waar je voor kiest, het kost allemaal geld en het is allemaal ruk.
+1

Grtz
Paul
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3147084
Zijn het niet gewoon allemaal boeven?  :P


Wat doet een bank? Bankpasjes uitgeven, j geld bewaren en geld daarvoor vragen, wat post sturen. Zoiets?of zijn somige echt goedkoper?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3147088
Kaio schreef: Zijn het niet gewoon allemaal boeven?  :P


Wat doet een bank? Bankpasjes uitgeven, j geld bewaren en geld daarvoor vragen, wat post sturen. Zoiets?of zijn somige echt goedkoper?
Het zijn allemaal boeven  :biggrin2:

Hier ING (voorheen NMB) en ING (voorheen Postgiro). Grootste voordeel vind ik het telebankieren van de ING. Bij meerdere andere banken heb je een reader en de pas nodig en kun je daarmee rekeningen (laten) plunderen. Bij de ING zijn die zaken gescheiden.
Daarnaast hebben de kinderen ook ING en als ze weer eens een keer ergens staan "Oeps!", dan kan ik geld overmaken en is het direct beschikbaar (als er geen storing is).

Daarvoor ook nog wel een rekening gehad bij de ABN-AMRO en bij de RABO, maar daar heb ik na wat vervelende ervaringen afscheid van genomen. De ING is niet ideaal, maar ik ben het nu eenmaal gewend... En ik weet door welke hond/kat ik gebeten wordt. Bij een nieuwe bank is dat altijd maar weer afwachten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3147096
Kaio schreef: Zijn het niet gewoon allemaal boeven?  :P


Wat doet een bank? Bankpasjes uitgeven, j geld bewaren en geld daarvoor vragen, wat post sturen. Zoiets?of zijn somige echt goedkoper?
Kan me zelfs niet meer heugen dat ik post had van de ING.

Maar even...aan alle inggangers...jullie zeggen toch ook wel...ieeee..eeennnnn....geeee. Laatst een gesprek achter mij bij de kapper dat het was van, ja kan niet pinnen, want er is storing bij de ing (als in ping) dus pas na enige lange momenten van  ??? ??? En dat de ander het over de rabo had, dacht ik owwwwww iiii....eeeennnn...geeeee  :biggrin2: gruwel...ing ping  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door