Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3146588
Hallo,
Ik geef sins kort kvv. Maar heb is miskocht en heb een grote hoeveelheid enkelvoedige versvoer van smuldier (kip 7x400gr &vlees 7x400gr) gekocht dus weet niet goed wat ik hier aan moet toevoegen.
Kan hier iemand mij daar bij helpen?
Mvg karin
#3146594
Volgens mij is kip de kipkarkasssen en vlees gemalen vlees.. Dus op zich een mooie combinatie...
Je moet alleen naar de rest van je menu kijken, om te beoordelen of je compleet genoeg eten geeft.. Dit houdt in een goed samengesteld BARF-menu of veel afwisseling met smaken van andere merken..
#3146858
Als dit de enkelvoudige versie is (de blauwe vleesverpakking) dan zal ik er voor de zekerheid nog orgaan bij geven. Pens en hart hebben ze ook, 1 bakje hiervan en die als het nog bevroren is verdelen in wat boterham zakjes en weer invriezen is genoeg. Maar lever en nier moet dan ook nog gegeven worden. Waar je die kan kopen weet ik niet.


Als dit op is zou ik overgaan op verschillende kvv merken en verschillende diersoorten.
Laatst gewijzigd door Tamara op di 25 aug 2015, 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door