Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3146561
Mijn groep op FB over hondenvakanties heeft er een zusje bij ;-)

Er is een nieuwe groep die zich specifiek richt op een groep met om het even welke lichamelijke beperking waarbij aanpassing van de accomodatie belangrijk is. En, waarbij honden zijn toegelaten. En, om het erger te maken ;-) met bij voorkeur een omheinde tuin.
Dus, niet alleen voor rolstoelgebruikers maar voor iedereen die een accomodatie zoekt die is aangepast aan een lichamelijke beperking.

Dat is natuurlijk zoeken naar spelden in hooibergen, zoveel is me al wel duideijk. En ik snap dat niet elke gewenste aanpassing kan bestaan in 1 en hetzelfde huisje maar goed, de groep wil een verzamelplek worden.

De groep is nog in oprichting en dus nog zeker niet 'af' maar iedereen is al van harte welkom!

https://www.facebook.com/groups/1620551801545346/

Suzanne
#3146564
Dank je!
Dat lijkt idd te voldoen op belangrijke punten.

Ik hoor zelf ook niet tot de doelgroep ;-) maar het kwam zomaar ter sprake en ja, dan maar meteen de groep oprichten he?

Ik heb deze accomodatie alsvast in de groep gedeeld. Fijn dat je 'm doorgaf. Meer tips zijn altijd welkom! ;-)

Suzanne
#3146725
Vorig jaar hadden we een vakantiehuisje in Yorkshire dat rolstoeltoegankelijk was met een badkamer en slaapkamer beneden en een inloopdouche. Tuin was niet afgezet en de omgeving was niet echt rolstoelvriendelijk. (We zaten vlak bij Robinhood's bay en het hellingspercentage van de parking boven aan het dorp, naar beneden was 25%
#3146811
Elvira schreef: Vorig jaar hadden we een vakantiehuisje in Yorkshire dat rolstoeltoegankelijk was met een badkamer en slaapkamer beneden en een inloopdouche. Tuin was niet afgezet en de omgeving was niet echt rolstoelvriendelijk. (We zaten vlak bij Robinhood's bay en het hellingspercentage van de parking boven aan het dorp, naar beneden was 25%
Wil je me de link doorgeven van die accomodatie; dit is net even te vaag om op de groep te vermelden ;-)

Suzanne
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door