Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3146521
Ik heb op de computer een bestandje staan . Daar noteer ik wat de soos gegeten heeft .
Niet echt een vast menu meer
En wat voor mij vanzelfsprekend is .... was voor de baas even Chinees  :biggrin2:
Hij zat net achter de compuut . En ik vroeg , kijk jij even wat ze gehad hebben
Dan kan ik zo de vriezer weer even in

Hmm daar weet ik geen eind aan hoor . Ik zie drie keer KKK staan en ik zie KOKK , en ik zie KWKK . En ik zie HKW , en ik zie PHKK
Dat zoek je zelf maar uit  :biggrin2:

Kan je ze geen kwartels geven ? Dat weet de baas zo ongeveer wel . Maar verder .... nee dus . Jouw afdeling  :biggrin2:
De baas helpt hier wel met ev. hakken en verpakken

Hoe is dat bij jullie ? Worden de partners er wijs uit ?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3146522
Meneer draait aan de molen, meneer haalt op aanvraag rollen kvv (als hij grit haalt), meneer haalt de bestelling bij Henk op.
Meneer vindt dat meer dan genoeg.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3146525
Ha, ja begrijpelijk dat niet iedereen die barf geheimtaal kent  :biggrin2:

Ik vertel hier elke dag wat er eventueel uit kan. Maar omdat ik het zo druk heb de laatste tijd, heb ik maar kvv rollen gekocht.. dan kan hij gewoon een rol pakken en klaar.
Tenminste dat dacht ik, nu vraagt hij alsnog iedere dag wat er uit moet.  ;D

Portioneren helpt hij ook niet mee, alleen als er spullen in zakjes gedaan worden.. dan roep ik hem even.
Door Anne in Zweden
#3146533
Ik doe de inkoop en zorg dat bot, vlees en orgaan in aparte vakken (geportioneerd voor drie honden) in de vriezer zitten, maar als ik afwezig ben, stelt meneer A. wel zelf de maaltijden samen, en portioneert hij zelf per hond. Sterker nog, ik ben de afgelopen maanden veel van huis geweest, en als ik dan hoor dan hij zelf een ander systeem heeft ontwikkeld dat hij handiger vindt, kan ik dat helemaal niet op prijs stellen. ::) :biggrin2:
#3146539
lianneke schreef: Als ik weg ben moet ik alles klaar leggen in de vriezer met briefjes erop wat voor wie is.
Anders zouden ze brokkies krijgen :-X
Hier niet anders... Afbeelding
Hij is het met me eens dat ze er beter uitzien, Brutus weinig last van zijn allergieën heeft maaar, als ik voor langere tijd uitgeschakeld zou zijn, zijn brokken een betere optie zei hij laatst Afbeelding
Door smulpaap
#3146541
Anne in Duitsland schreef: Ik doe de inkoop en zorg dat bot, vlees en orgaan in aparte vakken (geportioneerd voor drie honden) in de vriezer zitten, maar als ik afwezig ben, stelt meneer A. wel zelf de maaltijden samen, en portioneert hij zelf per hond. Sterker nog, ik ben de afgelopen maanden veel van huis geweest, en als ik dan hoor dan hij zelf een ander systeem heeft ontwikkeld dat hij handiger vindt, kan ik dat helemaal niet op prijs stellen. ::) :biggrin2:
 

En bevalt zijn systeem jouw ook ?
Door smulpaap
#3146543
lianneke schreef: Als ik weg ben moet ik alles klaar leggen in de vriezer met briefjes erop wat voor wie is.
Anders zouden ze brokkies krijgen :-X


Hier had ik het al eens in de bakken gedaan . En een memo op het voerbakje van smurf
De twee groters aten dezelfde hoeveelheid , smurf veel minder natuurlijk
smurf had dus wel een verkeerde bak gekregen van zoonlief , die zou ze hun eten geven die dag
Dus een zeer voldane smurf en een grote hond die geheel niet voldaan was  :biggrin2:
Door monster
#3146546
Vorig jaar hebben de heren braaf kvv gevoerd, toen ik niks kon. Ze zijn wel op de hoogte, maar willen alleen kvv voeren. Valt ook niet mee voor vegetariërs.
Door Anne in Zweden
#3146550
smulpaap schreef:  

En bevalt zijn systeem jouw ook ?
Nee, maar dat ligt meer aan mijn licht-autistische ik-hááát-veranderingenkarakter dan aan zijn systeem. :biggrin2: Zo zet hij na het afwassen van de voerbakken/diepvriesbakken waar barf in heeft gezeten op een andere manier in het afdruiprek neer dan ik (wij drogen nooit af, laten het gewoon uitdruipen). Grrrrr! ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door