Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Robian
#314635
Hallo Allemaal,

Robbie heeft op 13 april een uiteenzetting gehad met een andere reu en voor het eerst van zijn leven is hij op zijn rug gaan liggen. Deze uiteenzetting was nogal heftig.

Dezelfde avond kon Robbie slecht springen, net alsof hij kracht in de achterhand mist.
Hij red het niet om in de auto te springen, trappenlopen gaat zeer moeizaam en ook op de bank springen lukt niet.
Als hij normaal loopt zie je niets aan hem. Ook speelt hij gewoon dus het lijkt of hij geen pijn heeft.

Ik het vorige week donderdag weer voorzichtig behendigheid met hem geprobeerd, maar dat was geen succes. Hij bleef latjes eraf gooien en je kon zien dat hij moeite had met de a-schutting.
Ik ben er toen maar mee opgehouden. De eerste tijd maar geen behendigheid meer.

Wat denken jullie? Naar de DA gaan of eerst maar eens even een maandje rust aanvullend met homeopathie?
Wat kan ik hem hiervoor het beste geven aan homeopathische middelen?

Groetjes,
Sylvia
Door geer
#314639
Hmmm... toen Guus laatst op Ted was gaan zitten :-[, vertoonde ze dezelfde klachten. Ik heb haar traumeel gegeven en het rustig aangedaan...het ging vanzelf weer over...
Door Robian
#314640
geer schreef: Hmmm... toen Guus laatst op Ted was gaan zitten :-[, vertoonde ze dezelfde klachten. Ik heb haar traumeel gegeven en het rustig aangedaan...het ging vanzelf weer over...
Traumeel? Wat is dat, wat doet het en waar kun je het krijgen?
Door Robian
#314641
Ik heb even ge-googled op traumeel.
Heb je een gel gebruikt voor Ted?
Lijkt me bijna hetzelfde als spiruflor van VSM.

Ik zat zelf aan Arnica in tablet vorm te denken.
Gebruikersavatar
Door Binno
#314643
Traumeel (tabletjes) van Heel kan je bestellen bij de apotheek.
Daar zit trouwens Arnica in. ;)
(samenstelling: Arnica D2, Calendula D2, Hamamelis D2, Millefolium D3, Belladonna D4, Aconitum D3, Mercurius D8, Hepar sulfuris D5, Chamomilla D3, Symphytum D3, Echinacea D2, Hypericum D2)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door