Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3146244
mn hart luchten....even klagen...
zimba mn grote vriend... gaat achteruit... dat vind ik zo vreselijk...
vinnie zn teentje....dat gaat ook maar niet ...
mn oudste, danny.... pppff jeetje zeg dat is zo moeilijk als mam zijnde...je kind zijn droom in duigen zien vallen en mn zorgen voor zn gezondheid
mn nichtje die ik al een maand in huis heb....mn zus die ik daardoor niet meer ziet...
de zorgen en het zorgen voor mn ma...
en dan nog aantal toestanden..
ze zeggen weleens 7 magere jaren en dan 7 goede.... zit in t 4de  nah schiet al zullen we maar denken he..
zo..klaagmodus weer uit.... ik ga maar ff de tuin sproeien en kijken wat er op tv is 8)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3146257
Als ik je opsomming zo lees dan mag je wel even hoor! Is ook wel een beetje veel allemaal!
Ik hoop dat het bij vier magere jaren blijft!
Door Borke
#3146272
Jij mag best even klagen Ellen!
Ik heb diep respect voor hoe je je er zo telkens weer doorheen slaat, vol levenslust en met een positieve instelling.
Je hebt de afgelopen jaren veel op je bordje gekregen en ik hoop dat die vette jaren (niet letterlijk natuurlijk) er snel voor jou gaan komen  :bigarmhug: :-*
Door fransbulletje
#3146273
Het is wel een beetje veel op je bordje, sterkte met alles  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3146274
Niks aan Ellen...  :-\

Hier duurde het (op de maand af) 7 jaar.
Ik hoop van harte dat je het ergste nu toch wel gehad hebt!

Dikke knuffel  :-* :-* :-*
Door Anne in Zweden
#3146276
Ja hoor, jij hebt speciale toestemming voor de klaagmodus. Een mens zou van minder met z'n servies gaan gooien. :-X

Wat Danny's droom betreft: daar waar ergens de doorgang wordt versperd, openen zich ook weer nieuwe wegen. Je hebt er nu niet veel aan, maar misschien denkt-ie over tien jaar: als dat met mijn hart toen niet was gebeurd, had ik nu [vul maar in] niet mogen meemaken.

Laten we hopen dat het allemaal niet voor niets gebeurt.

Sterkte met alles! :-*
Gebruikersavatar
Door Radja
#3146290
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: ook voor Danny,Zimba,Vinni en een hele dikke kunf voor jou! Probeer wel goed voor jezelf te zorgen,niemand,maar zeker jij niet,heeft er wat aan,dat wanneer je weer in rustiger vaarwater komt,compleet instort! Wat jij allemaal op je bordje krijgt pfffffff! Heb diep respect voor jou,hoe je steeds weer opbrengt om door te blijven gaan! Ja je moet wel,maar vele anderen zouden wegkwijnen in zelfmedelijden! Dus klagen, is geen klagen,maar hoe jij dit topic bent begonnen! Je hart luchten.... en dat moet je doen en blijven doen!


Sterkte en heel veel beterschap! :'(
Door frodo quin
#3146297
Je mag zeker je hart is luchten. Je hebt een hele hoop narigheid op je bord momenteel. Ik spreek uit ervaring dat er niets erger is dan dat het niet goed gaat met je dierbaren en ja je moet er door hé, je kan niet anders opgeven is geen optie. Ik wens je heel veel goede moed en hoop dat de zon bij jullie snel weer gaat schijnen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3146308
Ja jeetje het is ook erg veel.
En ook veel waar jij geen controle over kan hebben.
En tuurlijk mag je er wel eens over klagen en hopelijk gaat het snel beter met allerlei zaken.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door monster
#3146312
Soms zijn de dingen te veel voor een mens alleen. Als we je zo een beetje kunnen helpen is dat fijn. Je doet het geweldig.
Door Dagmar S
#3146314
Weet je welk beeld die ik van jou heb hierdoor bevestigd wordt;
Die van een super sterke vrouw  :-*
Zij mag of eigenlijk moet regelmatig haar hart luchten.

Sterkte en ik stuur jullie licht en liefde.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door