Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3145947
Heb in de auto een bench staan voor 1 hond en de andere, leonberger, zit altijd daarachter. Tenminste dat is de bedoeling. Meneer heeft soort van scheidingsangst en zit liever op schoot. Ook in de auto.
Hij wil naar voor. En wel meteen. De bench heb ik aan bestuurderskant klem tegen de binnenkant auto geplaatst maar rechts is nog enige ruimte.
Daar past hij makkelijk tussen vind ie.
Heb al rekjes, schotjes etc. vastgemaakt met trekbandjes maar die duwt hij stuk. Opvullen met spullen, klimt ie gewoon overheen.
Iemand een idee om hem achter te houden?Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
#3145958
Ik had een rek gemaakt in mijn vorige auto van bij de bouwmarkt gekochte "gaas"matten voor klimplanten. (in jouw geval misschien beton gaas??)
Maar voor bestelauto's kan je vast wel een echt rek tweede hands vinden toch?

Moet wel zeggen sinds ik een andere auto heb, heeft ze geen neiging meer voorin te willen.
dus je kan ook voor een andere auto gaan  ::)
Door Lil
#3145971
Uit ervaring: heel snel een stevig geschroefd!!! Rek achter de stoelen. Wat je ook doet het leidt zonder geschroefd rek tot levensgevaarlijke situaties.  Hier wel niets anders hield de hond tegen.
Door Lil
#3145993
lianneke schreef: Kan wel een rek kopen maar dan gaat ie er nog tussen .
O , en hij past niet in de bench en een grotere bench past niet in de auto.
Mijn rek is op maat gemaakt daar past zelfs een yorkie niet met het neusje tussen ;)
#3171451
Wij hebben ook 1 bench achter de bestuurderstoel staan, daarin zit de Kelpie. Onze andere hond (Harzer Fuchs) zit "los" in de ruimte die overblijft. Deze hond wil ook heel graag bij je op schoot komen en om hem dit te beletten hebben we een veiligheidsgordel voor honden vastgemaakt aan de dakspijl. De musketon van de gordel zetten we vast aan zijn tuig. Nu heeft meneer genoeg ruimte om te gaan liggen maar helemaal voren kan hij niet meer. Bijkomend voordeel is ook dat hij niet uit de auto kan springen als het rek opengaat.
#3171507
Angelique schreef: Hier hebben we het zo. Dit zijn 2 zijwanden van een afgeserveerde hele grote bench.

Afbeelding
Dit brengt me op het idee om de grootste maat bench die we hebben staan maar niet op MP te zetten maar toch nog even te bewaren.
Op dit moment is de bench uit de auto. Mn Berlingotje wordt nu gebruikt als vuilbak met zooi voor het stort. :biggrin2:
Je mot wat he als je gaat verhuizen :)
Laatst gewijzigd door lianneke op wo 18 nov 2015, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door