Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3145929
Ahhhhhhhh, wat een poepies :smitten:. Ze zijn echt snoezig :smitten:

Heb jij kunstgras daar liggen Lia? Is dat handig? (volgens mij zet je daar zo even de tuinslang op 's avonds en klaar is klara?).
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3145936
Lizzy schreef: Ahhhhhhhh, wat een poepies :smitten:. Ze zijn echt snoezig :smitten:

Heb jij kunstgras daar liggen Lia? Is dat handig? (volgens mij zet je daar zo even de tuinslang op 's avonds en klaar is klara?).

Ja Lizzy, en ik ben er zo vreselijk blij mee. In een gieter doe ik citronella aangevuld met water. Zodra de meute weer binnen is, ga ik erover met de gieter en hoppa, het is weer ontsmet. Ik haal wel elk poepje handmatig weg, want ik wil niet dat ze door de poepjes gaan rollen. Want ja, een pup kijkt niet zo nauw. Ik ben er echt vreselijk blij mee.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3145944
tt-tjes schreef: Ow wat een schatjes, hoeft geen strikje om hoor, mag zo hier naar toe verhuizen.

Momenteel kom ik pups te kort, gezien de aanvragen. Het is echt niet te geloven, maar de telefoon staat niet stil. a.s. Maandag komen mensen kijken voor het laatste reutje. Daarna staan er al 2 te springen, wachtend op mijn emailtje. Welke dat is, weet nog niemand. Want ik beslis pas met 7 weken. De eigenaar van de reu komt ook nog kijken. Echt waar, als ik in bed stap moet ik snel mijn 2e been bijtrekken, anders blijft die buiten bed hangen. Dus ik slaap als een blok. De ganse dag roept het stel. Poepje zus, jengeltje zo, ik wil naar binnen, ik wil naar buiten, ik wil eten, ik wil ............. Katten hebben personeel, maar ik ben het nu van de pups. En oh, wat zijn het een heerlijke scheetjes. Voor mij springen er al 2 uit, 1 van Merlynn en 1 van Morgan.
Laatst gewijzigd door *Lia* op vr 21 aug 2015, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ramses1
#3145983
*Lia* schreef:
Momenteel kom ik pups te kort, gezien de aanvragen. Het is echt niet te geloven, maar de telefoon staat niet stil. a.s. Maandag komen mensen kijken voor het laatste reutje. Daarna staan er al 2 te springen, wachtend op mijn emailtje. Welke dat is, weet nog niemand. Want ik beslis pas met 7 weken. De eigenaar van de reu komt ook nog kijken. Echt waar, als ik in bed stap moet ik snel mijn 2e been bijtrekken, anders blijft die buiten bed hangen. Dus ik slaap als een blok. De ganse dag roept het stel. Poepje zus, jengeltje zo, ik wil naar binnen, ik wil naar buiten, ik wil eten, ik wil ............. Katten hebben personeel, maar ik ben het nu van de pups. En oh, wat zijn het een heerlijke scheetjes. Voor mij springen er al 2 uit, 1 van Merlynn en 1 van Morgan.
Wat een droppies! Ga je er twee aanhouden?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door